eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodychcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
    t3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <l0nttp$pdd$1@news.icpnet.pl> <i...@4...net>
    <l0o0ts$tbd$1@news.icpnet.pl> <l0o282$v0n$1@news.icpnet.pl>
    <l0o3tm$3q0$4@dont-email.me> <l0o4cj$1ve$1@news.icpnet.pl>
    <l0p0qt$536$1@news.task.gda.pl> <l0p9md$hde$1@news.icpnet.pl>
    <7...@p...pl.invalid>
    <l0piv5$t8b$1@news.icpnet.pl>
    In-Reply-To: <l0piv5$t8b$1@news.icpnet.pl>
    Subject: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
    Date: Wed, 11 Sep 2013 22:17:50 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Lines: 31
    Message-ID: <5230cff1$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.6.158.71
    X-Trace: 1378930673 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1209 83.6.158.71:65345
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2504134
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Refleksyjny" napisał w wiadomości
    >Sprawność nowoczesnego silnika parowego w samochodzie dochodzi do
    >30%, co jest bardzo dobrym wynikiem, bo moment obrotowy jest bardzo
    >wysoki, więc 30KM (stałe!) z takiego silnika spokojnie pozwala na
    >komfortową jazdę z dużymi prędkościami.

    Zartujesz ? 30KM starczy na jakies 100-120km/h.

    W sumie ... na nasze drogi wiecej nie trzeba, ale nie chwal -
    najwyrazniej moment tez mu przy tych obrotach spada..

    >Silnik z 1925 roku systemu Doble spalał 4 litry nafty na 100km! Już
    >wtedy tylko tyle.

    a nie 4 galony ?
    Albo 4 mile na litrze ?


    > W każdym razie potencjał w silnikach parowych jest ogromny, a
    > zarzucenie jego rozwoju było przede wszystkim spowodowane zyskami
    > jakie mają państwa z wydobycia i przetwarzania ropy naftowej. Cały
    > przemysł naftowy zrobi wszystko, żeby zablokować rozwój takiej
    > taniej i efektywnej, a zarazem prostej technologii samochodowej jaką
    > są silniki parowe.

    Nie zartuj :-)
    A czym ta pare grzac ? Nawet twoj ukochany silnik robil to nafta, a
    nie np chrustem z lasu :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: