eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodychcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi? › Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
  • X-Received: by 10.50.109.165 with SMTP id ht5mr49320igb.11.1378899831035; Wed, 11 Sep
    2013 04:43:51 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.50.109.165 with SMTP id ht5mr49320igb.11.1378899831035; Wed, 11 Sep
    2013 04:43:51 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.rip
    co.com!news.glorb.com!y3no16594162pbx.0!news-out.google.com!rn2ni76262pbc.1!nnt
    p.google.com!b4no11239003pbq.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegrou
    ps.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 11 Sep 2013 04:43:49 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <l0piv5$t8b$1@news.icpnet.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=132.188.32.25;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    NNTP-Posting-Host: 132.188.32.25
    References: <l0nttp$pdd$1@news.icpnet.pl> <i...@4...net>
    <l0o0ts$tbd$1@news.icpnet.pl> <l0o282$v0n$1@news.icpnet.pl>
    <l0o3tm$3q0$4@dont-email.me> <l0o4cj$1ve$1@news.icpnet.pl>
    <l0p0qt$536$1@news.task.gda.pl> <l0p9md$hde$1@news.icpnet.pl>
    <7...@p...pl.invalid>
    <l0piv5$t8b$1@news.icpnet.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
    From: WS <L...@c...pl>
    Injection-Date: Wed, 11 Sep 2013 11:43:51 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2504033
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu środa, 11 września 2013 13:08:25 UTC+2 użytkownik Refleksyjny napisał:
    >W silniku spalinowym moc zależy od obrotów
    > silnika i się waha; w silniku parowym te wahania mocy i momentu
    >> obrotowego się niewielkie, a to wielka zaleta i przewaga.

    Przeciez to najzwyklejasza bzdura. W ruchu obrotowym Moc=Moment*obroty, wiec nie ma
    mozliwosci, zeby zwiekszajac obroty miec moc i moment stale rownoczesnie...


    >W każdym razie potencjał w silnikach parowych jest
    > ogromny, a zarzucenie jego rozwoju było przede wszystkim spowodowane
    > zyskami jakie mają państwa z wydobycia i przetwarzania ropy naftowej.
    > Cały przemysł naftowy zrobi wszystko, żeby zablokować rozwój takiej
    > taniej i efektywnej, a zarazem prostej technologii samochodowej jaką są
    > silniki parowe.

    Tylko czym to zasilac jesli nie produktami ropopochodnymi? Gaz, alkohol itp nadaja
    sie rowniez do siln.spalinowych, jakos jazdy na drewnie badz weglu sobie nie
    wyobrazam, a jesli zostana oakcyzowane tak jak uzywane obecnie paliwa to bedzie to
    raczej drozsze...

    WS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: