-
Data: 2013-09-11 14:23:00
Temat: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia pięknego Wed, 11 Sep 2013 14:17:03 +0200 osobnik zwany Refleksyjny
napisał:
> W dniu 2013-09-11 14:04, RoMan Mandziejewicz pisze:
>> Hello Refleksyjny,
>>
>> Wednesday, September 11, 2013, 1:08:25 PM, you wrote:
>>
>> [...]
>>
>>>> Nieprawda - jeśli silnik ma mieć sensowną sprawność - musisz używać
>>>> pary przegrzanej. Para nie może skraplać się w silniku, czyli
>>>> temperatura silnika musi być powyżej 100 stopni. Para ma się skraplać
>>>> dopiero w chłodnicy (jeśli przewidziany jest zamknięty obieg wody).
>>> Zgadza się, że trzeba używać pary przegrzanej, ale następuje to POD
>>> CIŚNIENIEM dlatego to nie jest badzie energochłonne od zwykłego
>>> gotowania wody.
>>
>> Facet, wydaje ci się, że stworzysz nowe prawa termodynamiki? Żeby
>> uzyskać energię na wyjściu, musisz ją dostarczyć na wejście. Cudów nie
>> ma. I nie ma tu znaczenia czy zastosujesz spalanie wewnętrzne czy
>> zewnętrzne. To elementarne podstawy fizyki. Dopóki radykalnie nie
>> poprawisz sprawności - nie podbijesz świata napędem parowym.
>
> Rozumiem co chcesz powiedzieć. Ale pomyśl - skoro stare silniki parowe
> były używane nawet do samolotów, to chyba świadczy o ich dużej
> sprawności?
bardzo ciekawa logika ale całkowicie błędna.
--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
Następne wpisy z tego wątku
- 11.09.13 14:28 Andrzej Lawa
- 11.09.13 14:30 Andrzej Lawa
- 11.09.13 14:31 RoMan Mandziejewicz
- 11.09.13 14:33 Refleksyjny
- 11.09.13 14:49 Refleksyjny
- 11.09.13 15:00 Refleksyjny
- 11.09.13 15:02 Andrzej Lawa
- 11.09.13 15:05 Maciek
- 11.09.13 15:06 Maciek
- 11.09.13 15:08 Refleksyjny
- 11.09.13 15:11 Andrzej Lawa
- 11.09.13 15:12 Andrzej Lawa
- 11.09.13 15:14 masti
- 11.09.13 15:18 Andrzej Lawa
- 11.09.13 15:20 Maciek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
Najnowsze wątki
- 2024-07-05 eSIM na czym polega
- 2024-07-15 Roaming poza unią
- 2024-07-16 Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- 2024-07-16 Dzień bez ICE
- 2024-07-15 Spalinówki płoną doszczętnie
- 2024-07-15 Pojemność akumulatora
- 2024-07-15 Elektryk8i dalej płoną.
- 2024-07-15 Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- 2024-07-14 [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- 2024-07-14 Znieczulica w narodzie
- 2024-07-13 Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- 2024-07-13 Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- 2024-07-15 stara idea nowe hardware
- 2024-07-14 Dzwonek gong z transformatorem
- 2024-07-14 espnow przerywa na jeziorze?