-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: blokowanie pasa ruchu w zw. zajętością docelowego
Date: Tue, 13 Dec 2011 17:56:25 +0100
Organization: MAD
Lines: 22
Sender: Myjk <>
Message-ID: <hs6chst3im99$.dlg@myjk.org>
References: <jc7t8q$odk$1@inews.gazeta.pl>
Reply-To: m...@n...op.pl
NNTP-Posting-Host: afcd229.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1323795385 4646 95.49.55.229 (13 Dec 2011 16:56:25 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 13 Dec 2011 16:56:25 +0000 (UTC)
X-User: myjk
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2420229
[ ukryj nagłówki ]Tue, 13 Dec 2011 16:07:54 +0000 (UTC), fotd
> Czy nie powinno być tak, że blokujący przy braku
> możliwości zmiany pasa powinien jechać na wprost,
> umożliwiając tym samym ruch na pasie "b" ?
Powinien, w końcu wszystkie drogi prowadzą do Rzymu. Objazdowymi często
jeździ się szybciej niż tymi, na które się niektórzy usilnie upierają.
Podobna sytuacja jest na Żwirki [DC] w stronę Lotnika przed Banacha.
Wypadają tam z Rostafińskich, próbują przebić się do skrętu w lewo na
Banacha, blokując często dwa pasy Żwirek, przez co korek ciągnie się aż po
Pruszkowską, czyli na kilometr, a czasem nawet po Racławicką i dalej.
Tymczasem wystarczy wjechać jak człowiek na prawy pas, przejechać 500m
prosto gdzie jest zawrotka. Przejeżdża się w ten sposób szybciej niż
czekając na wyjeździe i jeszcze blokując dodatkowo całe Żwirki. Niestety
ludzie są betonami i lubią sobie i innym utrudniać życie. :/
--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player
http://xcarlink.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 13.12.11 18:01 Bydlę
- 13.12.11 18:19 fotd
- 13.12.11 18:51 AZ
- 13.12.11 21:08 Tomasz Pyra
- 13.12.11 21:23
- 13.12.11 21:40 Tomasz Pyra
- 13.12.11 22:50 Bydlę
- 13.12.11 22:51 Bydlę
- 13.12.11 22:59 Dman-666
- 13.12.11 23:51 AZ
- 14.12.11 07:13 Shrek
- 14.12.11 07:54 DoQ
- 14.12.11 07:56 m...@i...pl
- 14.12.11 09:57 Czesław Wiśniak
- 14.12.11 10:08 Czesław Wiśniak
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=