  • Data: 2011-12-13 23:51:30
    Temat: Re: blokowanie pasa ruchu w zw. zajętością docelowego
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-12-13, Dman-666 <d...@t...o2.pl> wrote:

    > A wkurw Cie nie bierze jak jeden z drugim czekaja na prawym pasie az ich
    > ktos wpusci na lewy? Tez to przerabialem i uwierz, nie jest szybciej bo
    > przy FSO swiatla...

    No wkurwia mnie to niemilosiernie bo tam to nagminne, chamowa jakich
    malo a idioci jeszcze wpuszczaja jelopow... Jest szybciej, choc pewnie
    zalezy od sytuacji. Pare razy jadac przez FSO patrzylem jakie samochody
    mijam zaraz przed slimakiem, na Modlinska wjezdzalem rowno z nimi albo
    troszke za nimi nie mowiac o tym, ze omijalem korek stojacy od poczatku
    mostu.

    --
    Artur
    ZZR 1200