  • Data: 2010-07-04 12:25:43
    Temat: Re: ZywotnoścLCD TV z podświetlaniem CCF
    Od: zenek <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    slawek7 pisze:

    > A jak to sie objawia? i jak szukasz tych zimnych lutów?
    > A tak przy okazji, czy okreslenie zimny lut nie dotyczy sytuacji w
    > ktoret to taki lut powstaje juz przy lutowaniu ze zbyt niska
    > temperatura?

    objawia sie tak ze przy roznych temperaturach otoczenia sprzet zaczyna
    sie dziwnie zachowywac. Do szukania zimnych lutow jest kilka
    sprawdzonych sposobow. A zimny lut to taki niedolutowany w przypadku
    bezolowiu nawet dolutowany moze zaczac szwankowac w wyniku korozji.
    Do stopow cyny dodaja zamias Pb srebra a to bardzo lubi pokrywac sie
    nalotami.