  • Data: 2010-07-05 08:48:59
    Temat: Re: ZywotnoścLCD TV z podświetlaniem CCF
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik slawek7 napisał:
    > Powiedz mi jeszcze, bo tak na prawde nigdy nie uzywalem tego
    > preparatu, jak spryskam jakiś lut tym preparatem to jak to widać czy
    > lut jest dobry, czy szfankuje?
    Odpowiem Ci, bo widzę że męczysz się przemądrzałym specjalistą. Pryskasz
    na element, który wydaje się powodować problemy (np. kondensator, zimny
    lut) i jeżeli to on jest faktycznym winowajcą, to następuje zmiana stanu
    - do tej pory działało a teraz nie lub odwrotnie - po pryśnięciu
    zadziała. Jeżeli urządzenie na zimno rusza a po nagrzaniu przestaje
    pracować, to schładzanie jest jedną z metod lokalizacji winowajcy.
    Tylko nie pryskaj po wszystkim co się da, jakieś pojęcie o uszkodzeniach
    trzeba mieć no i trzymaj się z daleka od nagrzewanego szkła, np. lamp
    elektronowych, kineskopu w telewizorze.
    Maciek