  • Data: 2024-03-12 03:07:27
    Temat: Re: Zwolnienia nie tylko w IT - życie współczesnego inżyniera
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Marcin Debowski napisał:

    > Zasadniczo jedna z ewentualnym, fizycznym nadaniem bagażu. Potem
    > to masz co najwyżej różne kontrole, bezpieczeństwa, paszportową.

    Formalnie tak to wygląda, jednak rozważania te mają swój kontekst.
    Dotyczą pomysłu, by pasażerowie nie plątali się samopas po Okęciu,
    tylko odpowiednio posegregowani byli dowożeni wprost do samolotów
    z Alej Jerozolimskich. Bynajmniej nie chodziło nikomu o to, aby
    w obecnym hotelu Mariott (planowany był jako wieżowiec LOT) dawać
    ludziom świstki. Zawsze mówiono o tych wszystkich czynnościach jako
    o "odprawie". Ja też bym tak to zbiorczo nazwał. Jeśli ktoś się
    czepia tego słowa, to tak, jakby się awanturował, że na 40 piętro
    tego Mariotta jadę windą, a nie dźwigiem osobowym.

    > Podstawą do każdej z tych kontroli jest dokonana odprawa (check-in)
    > manifestująca się świstkiem karty pokładowej.

    To teraz ja się czepnę. Zdarzało się, że na tym Okęciu kontrolowali
    mnie bezpodstawnie. Bowiem zanim ktokolwiek zaintersował się tym,
    gdzie lecę i jakie mam kwity, to już mnie obmacali, czy jakiej bomby
    nie mam.

    Jarek

    --
    Nie chce pan do Tokio, więc ja radzę niech pan bierze do Melbourne...
    to bardzo rzadki bilet... jeszcze aktualny... samolot odleciał trzy