  • Data: 2024-03-12 12:04:14
    Temat: Re: Zwolnienia nie tylko w IT - życie współczesnego inżyniera
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.03.2024 o 22:23, Piotr Gałka pisze:

    > Trochę zależy od 'definicji celu' :)
    > - np. udało mi się utrzymać rodzinę, przy olbrzymim obciążeniu 20 letnią
    > opieką na sparaliżowaną teściową (ktoś, kto nie miał sam do czynienia z
    > problemem nie będzie potrafił sobie wyobrazić go do końca, a o tym jak
    > pomoc państwa w takich przypadkach wyglądała i wygląda - szkoda słów).

    Obciążeniem jest przede wszystkim niemożność prowadzenia normalnego
    życia. Nie całkiem wiem jakiej pomocy od państwa spodziewałeś się, że
    jej nie dostałeś. Państwo różne wsparcia deklaruje, np utrzymanie
    opiekuna, dom opieki, dochodząca pielęgniarka. No i raczej są one
    osiągalne skoro znam takich co je otrzymali.

    > Został tylko drobiazg :) - jak to zrobić, aby firma nadal przynosiła nam
    > dochody już bez naszej pracy.

    Mógłbyś ją np sprzedać.