  • Data: 2024-03-12 09:23:06
    Temat: Re: Zwolnienia nie tylko w IT - życie współczesnego inżyniera
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 12 Mar 2024 03:07:27 +0100, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Formalnie tak to wygląda, jednak rozważania te mają swój kontekst.
    > Dotyczą pomysłu, by pasażerowie nie plątali się samopas po Okęciu,
    > tylko odpowiednio posegregowani byli dowożeni wprost do samolotów
    > z Alej Jerozolimskich.

    Jest to jakis pomysł, jak nie ma terminala z "rękawami",
    tylko co z bagażami?

    > Bynajmniej nie chodziło nikomu o to, aby
    > w obecnym hotelu Mariott (planowany był jako wieżowiec LOT) dawać
    > ludziom świstki.

    Ale jakie świstki - "karty pokładowe" ?

    > Zawsze mówiono o tych wszystkich czynnościach jako
    > o "odprawie". Ja też bym tak to zbiorczo nazwał.

    Tylko ze dzis:
    -trzeba zobaczyc kto sie zgłosi na lot ... a nie 24h wczesniej?
    -są pasażerowie w tranzycie ... zdążą, nie zdążą ...
    -sprawdzic dokumenty ?
    -trzeba zobaczyc, dla kogo zabraknie miejsca,
    -trzeba zebrac bagaż,
    -zważyc i załadować do samolotu,
    -przeładować bagaż tranzytowy ?
    -pasażerów chyba nie ważą, a moze powinni,
    -zadbać, aby pasażer nie wysłał bagażu bez siebie,

    Co z tego nazywamy "Odprawą" ?

    > To teraz ja się czepnę. Zdarzało się, że na tym Okęciu kontrolowali
    > mnie bezpodstawnie. Bowiem zanim ktokolwiek zaintersował się tym,
    > gdzie lecę i jakie mam kwity, to już mnie obmacali, czy jakiej bomby
    > nie mam.

    Moze i na wejsciu do budynku powinni ...

    J.