  • Data: 2024-03-12 13:39:56
    Temat: Re: Zwolnienia nie tylko w IT - życie współczesnego inżyniera
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > We Wrocławiu autokar LOT albo Orbis kursował. Dowoził normalnie - do
    > budynku portu, "terminal" to był raczej w marzeniach.

    Pamętam ja ten budynek. Jeszcze jak cię mogę, ale w Katowicach to była
    niemal dosłownie wiata przystanku PKS.

    > A może sztuczny problem. Kierowca będzie z SB, i dopilnuje, zeby nikt
    > po drodze nie wsiadł.

    Podejście charakterystyczne dla tamtego okresu -- każdy problem da się
    rozwiązac przy pomocy skończonej liczby esbeków.

    Jarek

    --
    W samolotach w fotelach lecą sobie ubole
    Żłopią piwo okocim, na zagrychę żrą ser