eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZnowu Łągiewka..."Człowiek, który przejechał Newtona"Re: Znowu Łągiewka..."Człowiek, który przejechał Newtona"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: kamil <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Znowu Łągiewka..."Człowiek, który przejechał Newtona"
    Date: Wed, 01 Feb 2012 16:29:59 +0000
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 24
    Message-ID: <jgbpa7$qqs$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jg1lvl$6fu$1@inews.gazeta.pl>
    <1cjowstuvhxb0.6luv118xcs2y$.dlg@40tude.net>
    <d...@4...net>
    <1gvceq984fo93$.13z4hx1p3pwsy$.dlg@40tude.net>
    <jg9rtm$qm3$1@inews.gazeta.pl>
    <eigct5jw6c81$.1genwgrb4pd66.dlg@40tude.net>
    <jga0hp$s49$1@mx1.internetia.pl> <jgb45n$kaq$1@inews.gazeta.pl>
    <jgbim6$5qi$1@mx1.internetia.pl> <jgbjf9$8s3$1@inews.gazeta.pl>
    <jgbjpo$8vg$1@mx1.internetia.pl> <jgbk28$agj$1@inews.gazeta.pl>
    <jgbkcv$bcr$1@mx1.internetia.pl> <jgbl4g$dbb$1@inews.gazeta.pl>
    <jgbl6u$f7a$1@mx1.internetia.pl> <jgbnn9$lfr$1@inews.gazeta.pl>
    <jgbnsf$p5n$1@mx1.internetia.pl> <jgboe5$ncl$1@inews.gazeta.pl>
    <jgbot8$smf$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: gateway.moredun.ac.uk
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1328113799 27484 194.80.173.254 (1 Feb 2012 16:29:59 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 1 Feb 2012 16:29:59 +0000 (UTC)
    X-User: radnor
    In-Reply-To: <jgbot8$smf$1@mx1.internetia.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:9.0) Gecko/20111222 Thunderbird/9.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2430804
    [ ukryj nagłówki ]

    On 01/02/2012 16:23, DoQ wrote:
    > W dniu 01-02-2012 17:15, The_EaGle pisze:
    >
    >> Bredzisz ale ty. Jeszcze raz ponawiam pytanie : Sugerujesz że opóźnienie
    >
    > Z liczeniem to już lepiej się nie wychylaj, znawco emisji CO2.
    >
    >> w crash teście będzie różnie niż w modelu?
    >
    > Uważam ze urządzenie tego typu, które będzie musiało pochłonąć rzędy
    > wielkości większą energię (przy prawdziwym zderzeniu) będzie nierealnie
    > wielkie i wątpliwe w zakresie wytrzymałości. Gdyby było inaczej, to
    > przez te 20lat powstałoby mnóstwo takich samochodów.


    Lobby producentów zderzaków i lakierników skutecznie blokuje.



    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: