-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: kamil <k...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Znowu Łągiewka..."Człowiek, który przejechał Newtona"
Date: Wed, 01 Feb 2012 16:29:59 +0000
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 24
Message-ID: <jgbpa7$qqs$1@inews.gazeta.pl>
References: <jg1lvl$6fu$1@inews.gazeta.pl>
<1cjowstuvhxb0.6luv118xcs2y$.dlg@40tude.net>
<d...@4...net>
<1gvceq984fo93$.13z4hx1p3pwsy$.dlg@40tude.net>
<jg9rtm$qm3$1@inews.gazeta.pl>
<eigct5jw6c81$.1genwgrb4pd66.dlg@40tude.net>
<jga0hp$s49$1@mx1.internetia.pl> <jgb45n$kaq$1@inews.gazeta.pl>
<jgbim6$5qi$1@mx1.internetia.pl> <jgbjf9$8s3$1@inews.gazeta.pl>
<jgbjpo$8vg$1@mx1.internetia.pl> <jgbk28$agj$1@inews.gazeta.pl>
<jgbkcv$bcr$1@mx1.internetia.pl> <jgbl4g$dbb$1@inews.gazeta.pl>
<jgbl6u$f7a$1@mx1.internetia.pl> <jgbnn9$lfr$1@inews.gazeta.pl>
<jgbnsf$p5n$1@mx1.internetia.pl> <jgboe5$ncl$1@inews.gazeta.pl>
<jgbot8$smf$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: gateway.moredun.ac.uk
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1328113799 27484 194.80.173.254 (1 Feb 2012 16:29:59 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 1 Feb 2012 16:29:59 +0000 (UTC)
X-User: radnor
In-Reply-To: <jgbot8$smf$1@mx1.internetia.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:9.0) Gecko/20111222 Thunderbird/9.0.1
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2430804
[ ukryj nagłówki ]On 01/02/2012 16:23, DoQ wrote:
> W dniu 01-02-2012 17:15, The_EaGle pisze:
>
>> Bredzisz ale ty. Jeszcze raz ponawiam pytanie : Sugerujesz że opóźnienie
>
> Z liczeniem to już lepiej się nie wychylaj, znawco emisji CO2.
>
>> w crash teście będzie różnie niż w modelu?
>
> Uważam ze urządzenie tego typu, które będzie musiało pochłonąć rzędy
> wielkości większą energię (przy prawdziwym zderzeniu) będzie nierealnie
> wielkie i wątpliwe w zakresie wytrzymałości. Gdyby było inaczej, to
> przez te 20lat powstałoby mnóstwo takich samochodów.
Lobby producentów zderzaków i lakierników skutecznie blokuje.
--
Pozdrawiam,
Kamil
http://bynajmniej.net
Następne wpisy z tego wątku
- 01.02.12 17:50 The_EaGle
- 01.02.12 18:14 DoQ
- 01.02.12 18:20 DoQ
- 01.02.12 18:47 Andrzej Lawa
- 01.02.12 19:21 Andrzej Lawa
- 01.02.12 19:57 DoQ
- 01.02.12 20:14 J.F.
- 01.02.12 20:35 Andrzej Lawa
- 01.02.12 20:49 Artur Maśląg
- 01.02.12 20:57 J.F.
- 01.02.12 21:01 J.F.
- 01.02.12 21:21 DoQ
- 01.02.12 21:44 J.F.
- 01.02.12 22:03 Artur Maśląg
- 01.02.12 23:08 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
Najnowsze wątki
- 2025-01-02 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2025-01-02 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-01-02 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-02 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-02 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-02 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-01 Już nie płoną
- 2025-01-01 Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- 2025-01-01 Co tam u Was
- 2025-01-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z bibl. Qt) i D.
- 2025-01-01 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2025-01-01 Łódź => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-01 Żerniki => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-01 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=