  • Data: 2014-08-20 16:10:35
    Temat: Re: Znów kadrowanie...
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-20 07:38, bratart pisze:

    > Będę unikał. Wystawiłem się dwukrotnie, więc to też wątpliwy dorobek i
    > bardzo mała szansa jak i pokusa aby którąś z prac powtórzyć.

    Dorobek powiększysz, czego życzę, natomiast "będę unikał" sugeruje, że
    dopuszczasz możliwość powtórek w przyszłości :-) O to mi właśnie
    chodziło. To nic złego czy niewłaściwego.

    > No i tu zaprzeczę sam sobie, choć nie do końca. Jedno zwraca uwagę -
    > Beksiński. Samo brzmienie nazwiska stawia przed moimi oczami kilka z
    > jego fantastycznych grafik. Sprecyzowaliśmy artystę i zezwalamy mu na
    > więcej. Na ten przywilej trzeba popracować. I to nie mało. Z tym, że
    > tworząc grafikę nie stajemy z nim w szeregu. Taka konfrontacja z
    > "nazwiskami" nauczyła mnie pokory. Trzeba ją mieć. Z praktyką nabiera
    > się jej więcej.

    Nasze stanowiska w tej kwestii są diametralnie różne. Nie nadaję
    artystom stopni wojskowych i nie uzależniam od tego ich przywilejów.
    Mogę artystę podziwiać, zachwycać się jego pracami lub wręcz przeciwnie,
    co nie koliduje z poczuciem mojego uznania dla niego. W sztuce każdy
    powinien mieć jednakowe szanse. Jestem zwolennikiem uwolnienia i tego
    zawodu.

    > O właśnie. A Twoje kamienie płynące w niebieski przestwór oceanu mnie w
    > oczy zapiekły. I pewnie nie odezwał bym się gdyby nie Twój brak
    > zdecydowania co nam tu Panie pokazujesz.

    A to dobry objaw i w tym miejscu oczekiwałbym konstruktywnych uwag w
    postaci tego czy w takich miejscach w ogóle jest sens wyciągać aparat
    (czyli podoba mi się tu ale zdjęcia nie zrobię bo to obciach będzie), a
    może da się z tym miejscem coś fajnego zrobić itp. itd.

    > Co by się działo gdybyś ugruntował sobie opinie, że możesz zignorować
    > kanony nie dając nic w zamian - treści, choćby w postaci tytułu.

    Tytułu... hmmm... masz na myśli tytułu nie pisanego? Czyli tytułu, który
    oglądacz odczyta?

    Marek