  • Data: 2014-08-20 23:23:10
    Temat: Re: Znów kadrowanie...
    Od: bratart <f...@b...usun.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-20 22:30, Marek pisze:
    > W dniu 2014-08-20 17:33, bratart pisze:
    >
    > P.S.
    > Naszła mnie myśl odnośnie Twojej wypowiedzi już po wysłaniu poprzedniej
    > wiadomości. Uzupełniam więc. Chodzi mi o fragment:

    > Kto ocenia czy zasady zostały złamane czy nie? Zapewne oglądacz zdjęcia.
    > Kim on jest? Przypadkowym turystą? Sprzedawczynią w monopolowym?

    Chodzi o to aby było... ładne. Ocenia to odbiorca. Nie mam laika pod
    ręką a żona przez opatrzenie wymiernej opinii nie wyda, choć stwierdziła
    - "pusto dość". No i w tym rzeczy aby kadr odpowiednio zapełnić. Czy
    skomponować. Poukładać kolorki itd. Dobrze, że woda nie jest czerwona,
    bo zdjęcie mogło by wywołać agresję. Jak widzisz u tych co się orientują
    nawet kolor niebieski może wywoływać agresję.

    Jak zdjęcie jest.. hm... aby nie powiedzieć "poprawnie"... ciekawie
    skomponowane to mogą być obcięte uszy, stopy, niebieski przestwór oceanu
    nie upieram się nad tym. Jak komuś niebieski się podoba - nie wygram.
    Jak ktoś będzie chciał właśnie taką tapetę na smartfona - nie wygram. W
    tym jednak wypadku mnie musisz poinformować o co chodzi, bo inaczej
    ziewnę i pójdę dalej. Nawet nie stwierdzę, że jest źle skadrowane czy
    niedbale skadrowane. Po prostu rzut okiem. Bleh. Idę dalej.

    Przyszło mi na myśl powołanie instytucji: Policja Poprawnego Kadrowania
    i Kompozycji Fotografii. Takie numery to tylko u Orwella. ;)

    Brat

    Oczywiście z mojej strony to też doklejka do poprzedniego posta. ;)

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.