  • Data: 2014-08-21 10:12:45
    Temat: Re: Znów kadrowanie...
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-20 23:23, bratart pisze:

    > Chodzi o to aby było... ładne. Ocenia to odbiorca. Nie mam laika pod
    > ręką a żona przez opatrzenie wymiernej opinii nie wyda, choć stwierdziła
    > - "pusto dość".

    Czyli jeden z dwóch tematów jakie chciałem przekazać ("rodzynek na
    pustyni") został dostrzeżony. :-)

    > No i w tym rzeczy aby kadr odpowiednio zapełnić.

    No i rodzi się wtedy konflikt w przekazie. Chociaż gdy się
    zastanawiam... może inna pora dnia: wschód / zachód albo jakieś chmury
    na niebie wystarczyłyby by dociążyć górę? Jednakże obawiam się w takim
    przypadku efektu oczopląsu - powstają dwa konkurujące ze sobą obrazy na
    jednym zdjęciu.

    Marek