  • Data: 2014-08-20 07:38:35
    Temat: Re: Znów kadrowanie...
    Od: bratart <f...@b...usun.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-19 22:28, Marek pisze:

    > Np. zrobiłeś piękne zdjęcie lasu w celu prezentacji w galerii
    > dedykowanej pięknu polskiej przyrody. Ale wiele lat potem możesz wpaść
    > na pomysł nowej galerii np. "światło i cień". Fotka może pasować tu i tu
    > i co? Nie pokażesz jej ponownie?

    Będę unikał. Wystawiłem się dwukrotnie, więc to też wątpliwy dorobek i
    bardzo mała szansa jak i pokusa aby którąś z prac powtórzyć.

    > Tak na marginesie: kiedyś byłem na dwóch wystawach malarstwa
    > Beksińskiego, jeszcze za jego życia.

    No i tu zaprzeczę sam sobie, choć nie do końca. Jedno zwraca uwagę -
    Beksiński. Samo brzmienie nazwiska stawia przed moimi oczami kilka z
    jego fantastycznych grafik. Sprecyzowaliśmy artystę i zezwalamy mu na
    więcej. Na ten przywilej trzeba popracować. I to nie mało. Z tym, że
    tworząc grafikę nie stajemy z nim w szeregu. Taka konfrontacja z
    "nazwiskami" nauczyła mnie pokory. Trzeba ją mieć. Z praktyką nabiera
    się jej więcej.

    > Ok, słowo pisane nie przenosi intencji tak dobrze jak bezpośrednia
    > rozmowa. Tak więc odebrałem Twoje słowa jako formę ataku, złośliwości,
    > generalnie czegoś negatywnego. Polski net słynie z ilości haterów stąd
    > zasugerowanie się moje. Dobrze słyszeć, że mylnie odebrałem :-)

    Dobry obraz wart miliona słów. :) Zaraz z plonkownicy wyskoczy jeden z
    demonów pokazywania obrazów i hejtów różnych. Ma w tym doświadczenie. ;>

    > Nie mam nic przeciwko łączeniu jednego z drugim o ile nie
    > wyniknie z tego rzeźnia raniąca oczy.

    O właśnie. A Twoje kamienie płynące w niebieski przestwór oceanu mnie w
    oczy zapiekły. I pewnie nie odezwał bym się gdyby nie Twój brak
    zdecydowania co nam tu Panie pokazujesz.

    Co by się działo gdybyś ugruntował sobie opinie, że możesz zignorować
    kanony nie dając nic w zamian - treści, choćby w postaci tytułu. Natura
    nie lubi próżni. Za chwile zasypał byś nas tutaj innymi dziełami
    przypadku, a ja stracił bym wzrok. :D

    Jakość nie ilość - bardzo trudne do uzyskania w fotografii cyfrowej.

    > Mała dygresja natury techniczne (w oderwaniu od intencji jakie
    > przekazałeś): idąc za Wikipedią:
    > Forum dyskusyjne - przeniesiona do struktury stron WWW forma grup
    > dyskusyjnych

    Jest teoria i jest praktyka. Zwróć uwagę na te wszystkie kolorki,
    awatary, "piweczka" i całe inne dziadostwo będące na forach. To właśnie
    sprawia wrażenie, że ktoś jednym postem chce wyrazić wszystko. Takie
    kolorowe i strasznie niepokorne dziecko newsów. Nie przepadam. Podobnie
    mam z HDR - widzę za dużo. Kadry są zbyt pełne szczegółów. Światła,
    cienie w nienaturalnych wręcz proporcjach. Fakt, HDRy też są różne, jak
    fora ale większość to jakieś oczojebne grafiki. Przerost formy nad treścią.

    O właśnie, "przerost formy nad treścią". Od tego mogłem zacząć wciskając
    się w wątek. Zaraz obydwoje wylecimy na pl.soc.filozofia i tyle będzie z
    fotografii, haha.

    Brat

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.