  • Data: 2014-08-21 10:22:01
    Temat: Re: Znów kadrowanie...
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-20 23:07, bratart pisze:

    > Od tej chwili to zdjęcie dla mnie ma być takie jakie jest.

    Łoł... nie spodziewałem się :-D Dowcip, który wymaga objaśnienia
    przestaje nim być. Obawiam się, że uzyskaliśmy tu podobny efekt.
    Musiałem napisać instrukcję oglądania zdjęcia aby było poprawnie odebrane.

    > Tylko popsuje się "niebieski przestwór oceanu" - jesteś pewien? :->

    Nie wiązałbym jednego z drugim :-) W zasadzie traktuję to jako oddzielny
    temat.

    > Pełna!? :D Mam nadzieję, że ją odnajdziesz, bo szkoda. ;)

    Pełna, ale obserwując towarzystwo libacyjne opodal, nie sądzę, że było
    to piwo, choć też żółte :-D

    Marek