    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zmieniająca się składka OC
    Date: Wed, 27 Feb 2019 14:43:58 +0100

    W dniu 2019-02-27 o 14:41, Kris pisze:
    > Wczoraj przeszukałem internet w sprawie ubezpieczenia renault Twingo
    > Najtaniej wyszło w AXA 449zł- zapisałem kalkulacje, dostałem melem link do tej
    kalkulacji
    > 449zł w tym było uwzględnione 60% moich zniżek i 3% dodatkowo za zakup przez
    internet- żałuję że zrzutu ekranu nie zrobiłem
    > Dzisiaj kliknąłem w ten link i widzę kwotę 449zł w tym 3 % zniżki- czyli jak
    wczoraj
    > Chciałem kupić ale aby się upewnić że wszystkie dane poprawne kliknąłem w opcję
    "wróć do danych pojazdu" czy jakoś tak.
    > Wszystko było ok, nic nie zmieniałem kliknąłem dalej i widzę cenę 826zł
    > Tak to nie pomyłka- 826zł ale łaskawcy dopisali że w tym mam dodatkowe zniżki: 20%
    zniżki(nie wiem za co) 15% zniżki za zakup przez internet.
    > Oczywiście zrezygnowałem z zakupu i za dosłownie kilka minut telefon- Pani z Axa
    proponuje przeliczenie składki. Podałem jej nr kalkulacji o której wyżej pisze i
    przeliczamy. Wyszło jej 409zł.
    > Wstępnie się zgodziłem, poprosiłem o przesłanie potwierdzenia na maila.
    >
    > Przesłała. Z ciekawości klikam w link który dostałem wczoraj z propozycją 446zł a
    dzisiaj zmienioną na 826zł i już nie działa.
    > Pokazuje się komunikat:"Przepraszamy, ale powrót do Twojego wyliczenia składki
    możliwy jest tylko dla wyliczeń, które nie zostały przekształcone w propozycję
    zawarcia umowy ubezpieczenia bądź w umowę ubezpieczenia."

    > Z ciekawości robię od nowa kolejne wyliczenie dla tych samych danych i wychodzi mi
    628zł

    > Nie lubię jak się ze mną tak przygrywa więc zacząłem szukać innych ofert i dzisiaj
    wyszło najtaniej MTU- 391zł

    Straszna męczybuła z ciebie. Zmora każdego sprzedawcy. Takich klientów
    odsyłam do konkurencji, aby oni "robili za zająca" (skakali i szukali
    najniższej ceny, a klient i tak kupi gdzieś indziej).

    --
    Liwiusz