    From: <3...@4...212553.invalid> (Tom N)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Złagodzone przepisy dot. badań technicznych
    Date: Tue, 23 Oct 2012 21:25:53 +0200
    <k5rg3o$1l5$1@node2.news.atman.pl> <k5rk25$sh1$4@news.task.gda.pl>
    <k64303$viu$1@usenet.news.interia.pl> <k65ggm$1p9$1@node2.news.atman.pl>
    <k66cdt$lg1$1@usenet.news.interia.pl>
    <1...@1...invalid>
    <k66j8o$132$1@usenet.news.interia.pl>
    <1...@1...invalid>
    <k66pd9$bef$1@usenet.news.interia.pl>

    qnick w
    <news:k66pd9$bef$1@usenet.news.interia.pl>:

    > No niestety jest, jak nie masz napisane wprost to nie robisz.

    Czego nie robię? Mam w zakresie DG to i owo, więc to robię wtedy kiedy mam
    ochotę...

    > kontrolujący SKP pracownicy TDT się tego czepiają bo
    > podchodzą do zagadnienia tak że stacja kontroli pojazdów służy do
    > kontroli a nie regulacji

    Czyżby? Jakies konkrety podasz zapewne...

    > a jak coś jest do regulacji to trzeba wysłać do
    > serwisu po wystawieniu negatywnego badania i z powrotem powrót na stację
    > w celu wykonania badania po usunięciu usterki.

    Ale serwis jest na miejscu, wystarczy spojrzeć np. w REGON

    > Nikt zdrowo myślący tak
    > nie robi ale nasze piękne prawo tak właśnie stanowi

    Nie, nie stanowi -- to są Twoje wymysły

    > ctrl, shift i +, pomaga, jak to był *pdf

    Nawet *jeżeli* to był PDF, to na tyle stary, że Twoja rada nie działa. Już
    Ci Artur napisał, że przepisy póki co sie nie zmieniły od dawna

    > Wprost takiego zakazu nie ma

    O widzisz.

    > wynika to tylko z tej tabelki.

    Może Tobie

    > Żeby być w
    > zgodzie z prawem powinno być tak: wystawiasz negatywne badanie

    Nie ma czegos takiego jak wystawienie negatywnego badania -- jest
    niepodbicie DR. I ciągle ten DR jest niepodbity, bo przecież trzeba od
    samochodu pójść do biurka

    > potem możesz gratis ustawić światła :) bo nikt Ci tego nie zabroni, a potem
    > wykonać badanie poprawkowe sprawdzić to co przed chwilą zrobiłeś i
    > skasować 14 zł za światła.

    I teraz mozna pójśc do biurka i DR podbić oraz udzielić opustu 14PLN za
    dodatkowy przegląd (nie było ponownego wprowadzania pojazdu na "ławę"...) i
    nie trzeba pacjentowi wypisywać kwitu, że ma sobie światła poprawić...

    > Śmieszne i bez sensu ale niestety tak stanowi nasze piękne prawo.

    To tylko Twoja dowolna interpretacja

    > Nie ma nad czym się zastanawiać, zastanowić to powinni się Ci co piszą
    > takie prawo bo na razie to oni latają kwantyfikatorami.

    Czyżby?

    --
    'Tom N'