  • Data: 2012-10-23 22:08:55
    Temat: Re: Złagodzone przepisy dot. badań technicznych
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-23 20:36, qnick pisze:

    > Nie moja wina że nie rozumiesz prostych zapisów
    >
    > załącznik nazywa się :
    >
    > WYMAGANIA DOTYCZĄCE KONTROLI ORAZ WYTYCZNE DOTYCZĄCE OCENY USTEREK
    > PODCZAS PRZEPROWADZANIA OKRESOWEGO BADANIA TECHNICZNEGO POJAZDU
    >
    > Masz przeprowadzać badanie tak jak jest napisane w załączniku nr 1,
    > skoro nie masz napisane REGULACJA to tego robić Ci nie wolno bo wówczas
    > przeprowadzasz badanie niezgodnie z ustalonym przez ten załącznik ozporza
    > zakresem i sposobem, bo gdyby Ci wolno było to miałbyś napisane POMIAR I
    > REGULACJA podobnie jak przy oponach .

    > Prościej chyba już się nie da wytłumaczyć

    Ale waść bredzisz.
    Rozporządzenia nie czytałem.
    Ale mam takie pytanie - idąc Twoim tokiem rozumowania:
    Klient podjeżdża do Stacji Diagnostycznej. Zostawia zamknięte drzwi
    samochodu.
    Przychodzi diagnosta i nie może wejść do pojazdu, bo drzwi zamknięte,
    zaś nie może ich otworzyć, bo w Dzienniku Ustaw nie napisano, że do
    zadań diagnosty należy otwieranie drzwi ;)
    W ten sposób dochodzimy do absurdu.

    Prawo stanowione ogólnie może być nakazujące lub zakazujące.
    Gdzie tu masz zakaz?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.