  • Data: 2012-10-23 20:58:47
    Temat: Re: Złagodzone przepisy dot. badań technicznych
    Od: qnick <a...@p...eu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-23 20:25, (Tom N) pisze:
    > qnick w <news:k66j8o$132$1@usenet.news.interia.pl>:

    > I to jest ten zakaz? LOL

    No niestety jest, jak nie masz napisane wprost to nie robisz. Dla mnie
    też jest to bez sensu bo co mi szkodzi ruszyć dwa razy kluczem i też to
    robię, ale kontrolujący SKP pracownicy TDT się tego czepiają bo
    podchodzą do zagadnienia tak że stacja kontroli pojazdów służy do
    kontroli a nie regulacji a jak coś jest do regulacji to trzeba wysłać do
    serwisu po wystawieniu negatywnego badania i z powrotem powrót na stację
    w celu wykonania badania po usunięciu usterki. Nikt zdrowo myślący tak
    nie robi ale nasze piękne prawo tak właśnie stanowi

    > Czytałem z przekrzywioną głową

    ctrl, shift i +, pomaga, jak to był *pdf

    > Dobrze może inaczej -- gdzie jest przepis zakazujący, żeby ta sama osoba,
    > która w ramach przeglądu stwierdziła, że światła wymagają regulacji, w
    > ramach bezpłatnej usługi po przeglądzie wyregulowała te światła (i w razie,
    > gdy usterka podlegała ponownemu przeglądowi wykonała ten dodatkowy przegląd
    > i pobrała 14PLN/udzieliła rabatu 14PLN).

    Wprost takiego zakazu nie ma wynika to tylko z tej tabelki. Żeby być w
    zgodzie z prawem powinno być tak: wystawiasz negatywne badanie, potem
    możesz gratis ustawić światła :) bo nikt Ci tego nie zabroni, a potem
    wykonać badanie poprawkowe sprawdzić to co przed chwilą zrobiłeś i
    skasować 14 zł za światła. Śmieszne i bez sensu ale niestety tak stanowi
    nasze piękne prawo.

    > Proponuję zastanowić się troszeczkę i nie latać kwantyfikatorami

    Nie ma nad czym się zastanawiać, zastanowić to powinni się Ci co piszą
    takie prawo bo na razie to oni latają kwantyfikatorami.

    Pozdr

    --
    Jeśli twoja kobieta chce nauczyć się jeździć nie stawaj jej na drodze !