    From: "jedrek" <jedrek@jedrek>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zenek Kapelinder - odmaszerować!
    Date: Sun, 14 Feb 2016 14:26:04 +0100

    "Zenek Kapelinder"
    news:46db3d58-6504-4198-9f16-c5079d8b9edc@googlegrou
    ps.com

    CIACH

    Tobie już dziękuję, naprawdę nic nie wnosisz do tematu.
    Na elektrodę psioczysz, ale niczym się nie różnisz od większości tam
    piszących.
    Piszesz jakbyś chciał nabić sobie bezproduktywnie punktów, których na
    usenecie nie ma...
    Czytając ciebie to tak jakby się czytało zmutowaną "Alfę i Omegę",
    "Wiem ale nie powiem, to ja będę ustawiał co ludzie mają robić jak żyć i
    wszystko co powiem jest najmądrzejsze, co im się opłaca, wszyscy będą tak
    tańczyć jak ja im zagram"

    Ucz się od takich tu piszących jak np. "J.F" czy "Piotr Gałka" którzy od
    kilkunastu lat wnoszą sensowny dorobek dla tej grupy. Przez ludzi twojego
    pokroju grupa od kilku lat to wielka równia pochyła w porówananiu do roku
    np. 1999. Natomiast wskazani panowie trzymają jeszcze poziom grupy i nawet
    odkopane ich posty sprzed lat, do dziś to wiedza użyteczna.
    Zabierają głos jak chcą pomóc, w innych przypadkach nie sieją fermentu jak
    ty.
    Skoro ktoś pyta to widocznie ma na tyle wolnego czasu, chęci i pieniędzy aby
    bawić się w nieopłacalne dla guru twojego pokroju sprawy.
    A nie ciągłe beczenie o niczym i wszystko złe, skrytykować tylko ja sam
    Zenek jestem najlepszy najmądrzejszy, cała reszta to głupki, którzy w ogóle
    jak ośmielili się o cokolwiek zapytać na mojej grupie...