    From: cichybartko <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/45 - fotoplenery.eu
    Date: Wed, 18 Nov 2009 22:47:26 +0100

    John Smith pisze:

    > Tylko jak ma artysta czerpać sens ze swej twórczości, jeśli zanegujemy
    > sens krytyki i dyskusji?

    Jak robi to z potrzeby taniego poklasku to faktycznie ma problem, jeśli
    chce się po prostu wyrazić to już go ten problem nie dotycz. Śmiało
    można powiedzieć że dla prawdziwego twórcy liczy się sam proces i ujęcie
    tematu, chęć wyrażenia się. Jeśli na pierwszym miejscu stawiasz odbiór
    to znaczy że jesteś rzemieślnikiem których ulegając kanonom chcę dotrzeć
    do jak największej grupy odbiorców.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.