eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaZdjecia Tygodnia 2009/45 - fotoplenery.euRe: Zdjecia Tygodnia 2009/45 - fotoplenery.eu
  • Data: 2009-11-19 15:27:00
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2009/45 - fotoplenery.eu
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    John Smith pisze:
    > cichybartko napisał(a):
    >> Mimo totalnej biedy za
    >> życia coś go popychało do pracy twórczej i na pewno nie byli to odbiorcy.
    >
    > Pchała go potrzeba uzewnętrznienia swoich wizji, czyli komunikacji,
    > wywarcia wrażenia na kimkolwiek zdolnym do ich pojęcia. Czyli jednak
    > odbiorcy, choć może niekoniecznie tani poklask.

    OK myślę że się rozumiemy na tej płaszczyźnie. Ja po prostu uważam że
    głównym motorem powinna być chęć wyrażenia się u twórcy i tam właśnie
    jest miejsce na odbiorce. Za to przeciwny jestem sytuacji kiedy
    odbiorca, masa odbiorców wskazują kierunek twórcy. Ale oczywiście
    zgadzam się z Tobą że nie można totalnie wykluczyć odbiorców, chociażby
    byli niszą.

    >>> Jaki sens ma komunikat, którego nikt nie czyta?
    >> Prawdopodobieństwa odbioru nie da się wykluczyć, i wystarczy ten
    >> minimalny procent nadziei. W końcu wspomniany van Gogh się przebił.
    >
    > Przebił czyli co?
    > Czyli znaleźli się w końcu krytycy, którzy powiedzieli: To jest dobre.
    > I "ustalili" wartość jego dzieł.

    Nie został po prostu zrozumiany ;) choć widzisz przyłapałeś mnie, bo jak
    widać i mnie się udziela magia sukcesu ;).


    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: