  • Data: 2012-04-03 17:37:48
    Temat: Re: Zdalne sterowanie w Biedronie
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Mar, 23:34, "Waldek" <m...@n...dam> wrote:
    > 3 kanalowe - 3 gniazda sieciowe + pilot  ~30zl, pracuje toto na 433MHz
    > i tu sie zastanawiam jak z odpornoscia na zaklocenia, falszywe wl/wyl
    > tzn. czy transmisja jest kodowana.
    > A przy okazji, pilot ma baterie 12V i zastanawiam sie czy jej zywotnosc
    > w tym ukladzie moze byc zblizona do pilota alarmu samochodowego
    > - ten wytrzymal ok 10 lat na 1 takiej bakterii. Zasieg podaja ok. 30m

    Mam takie ustrojstwo ale z castoramy. Innej firmy i inaczej
    wygladajace.
    Troche wieksze rozmiarowo ale dziala podobnie.
    W zestawie z pilotem byly dwa lub trzy "efektory". Cena to jakies
    80zl.
    Pojedynczy "efektor" kosztowal w okolicy 30zl.

    Paruje sie guzikiem.
    Feler taki ze nie da sie sparowac jednego efektora z dwoma pilotami.
    Dziala na dosyc duza odleglosc. U siebie zamontowalem jeden taki w
    szopie i na 30m bez problemu dzialal w 100% przypadkow.

    Jakby ktos mial starenkie katalogi np. quelle to tam mozna zobaczyc ze
    takie patenty produkowano juz w latach 80-tych...