  • Data: 2012-03-31 12:24:26
    Temat: Re: Zdalne sterowanie w Biedronie
    Od: Mirek <i...@z...adres> szukaj wiadomości tego autora

    On 31.03.2012 11:44, Mirek wrote:

    > A liczba 10 ? - Może częstotliwość rezonatora - u mnie jest 1139 i
    > rezonator R433A.

    Tylko że u mnie to ni ch(olery) się nie zgadza: zworka jest na A0 i A3,
    czyli liczba 0001001 licząc zworkę za "1" to dziesiętnie 9.
    Licząc za "0" to 1110110 czyli 118.
    Licząc, że zero to pierwszy kanał, mamy kanał 119, co można by
    podpasować jako 11(3)9 - czy liczba 3 jest końcówką częstotliwości
    rezonatora?.....

    Mirek.