  • Data: 2012-05-13 12:52:08
    Temat: Re: Zdalne sterowanie w Biedronie - wznowienie
    Od: " Wmak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > U mnie sterują trzema lampami z elektronicznymi świetlówkami - fakt,
    > na 2-metrowych kablach.

    Przez miesiąc działało poprawnie - pilot w przedpokoju, gniazda w 3 pokojach.
    Budynek z wielkiej płyty, nawet z korytarza zasięg był dobry.
    Nagle zaczęły się cuda - wieczorami zmniejszył się zasięg, nie zawsze, w
    niektóre dni.
    Trzeba podejść na ok 2m do odbiornika by wyłączyć lub włączyć.
    W mieszkaniu nie przybyły żadne radiowe urządzenia, bateria w pilocie
    sprawdzona, na wszelki wypadek zmieniona.
    Nawet wyłączenie telewizorów, kompa nie pomaga - zostaje włączony tylko
    kablówkowy modem Cisco z Wi-Fi i dwa smartfony HTC - może coś w nich niechcący
    uruchomione?
    Sąsiedzi coś na 433MHz odpalają ? Musiałoby mieć sporą moc by tak blokować
    odbiorniki.
    Naprzeciw okien, w odległości 150m mam budynek z dużą ilością aparatury, w tym
    nadawczej ale satelitarnej - nie ten zakres.
    Gdzie szukać przyczyny?