-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: venioo <p...@o...eu>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zawieszenie - zmiana wysokości
Date: Tue, 15 Feb 2011 22:58:37 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 72
Message-ID: <ijesv2$f9k$1@news.onet.pl>
References: <4d5a8036$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
<ije3f1$4mf$1@z-news.wcss.wroc.pl> <ijef7a$nd8$1@news.onet.pl>
<ijen6d$o2v$1@news.onet.pl> <ijer5r$8qd$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 92.55.195.62
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1297807138 15668 92.55.195.62 (15 Feb 2011 21:58:58 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Feb 2011 21:58:58 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
In-Reply-To: <ijer5r$8qd$1@news.onet.pl>
X-Antivirus: avast! (VPS 110215-1, 2011-02-15), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2350351
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-02-15 22:28, "Michał \"HoMMeR\" Paszek" pisze:
> W dniu 2011-02-15 21:20, venioo pisze:
>
>>> Ale to też nie rozwiąże problemu. Hydropneumatyczne zawieszenie nie jest
>>> regulowane. Ani w Xantii, ani w C5, a tym bardziej w C-funf - tu jest
>>> klasyczne zawieszenie na amortyzatorach i sprężynach.
>
>> HoMMeR, Ty takie rzeczy pleciesz?
>
> Znajdź różnicę pomiędzy regulowane zawieszenie, a regulowany prześwit.
> Tak, wciąż twierdzę, że hydropneumatyk nie jest zawieszeniem
> regulowanym. Zawieszenie regulowane polega na możliwości jazdy bez
> sankcji w różnych konfiguracjach (szosa/teren, twardo/miękko, szybko
> prosto/wolno w zakręcie.
> Tak, wiem o istnieniu HA i Activa. Te można nazwać zawieszeniem
> regulowanym, ale samego hydropneumatyka, nie.
>
Czytajac watkotworce i opisany przez niego problem, zrozumialem, ze
wlasnie o cos takiego mu chodzi. A czy to nazwiemy regulowane
zawieszenie czy regulowany przeswit - obojetne.
>> Az zdziwiony jestem. Przeciez C5 to
>> glownie hydropneumatyk, sprezynowy McPherson jest w opcji na specjalne
>> zyczenie kupujacego.
>
> Byłem i wciąż jestem przekonany, choć nie studiuje na codzień cenników
> Citroena, że od C Funf to hydro jest opcją i to słono płatną.
>
Moze w chwili obecnej owszem (nie stac mnie na nowa C5, wiec sie nie
bede denerwowal patrzac na cenniki ;)), natomiast w pierwszej C5 byl to
standard, a McPherson byl opcja.
>> W dodatku hydropneumatyczne zawieszenie (BX,
>> Xantia, C5) ma 4 polozenia - 1.dolny serwis (czyli gleba - Xantia sedan
>> moze powoli sie poruszac, w kombi instrukcja obsl. tego zabrania)
>
> Nigdy w dolnym serwisie nie można się poruszać. Ta pozycja służy do
> spuszczenia ciśnienia z układu zawieszenia.
Wg instrukcji od X2 Berline moze sie poruszac, ale nie jako ruch
podrozny, tylko w wyjatkowych sytuacjach. Natomiast w Break jest to
zabronione. Co nie znaczy ze sie nie da ;) Wyprobowane doswiadczalnie ;)
> Tak, jak Adam zauważył - Xantia to albo Berline (liftback), albo kombi
> (Break), ale to już niuans nie wnoszący wiele do dyskusji.
>
Ja to wiem, napisalem natomiast jak "dla ludu" bo nie kazdy musi niuanse
danej marki znac :)
>> 2.normalna 3.wyzej - predkosc do 50km/h
>
> Owszem. Do 60km/h. Ale to nie jest normalna pozycja, w której możesz
> jeździć, a jedynie umożliwienie zwiększenia prześwitu w celu pokonania
> przeszkody.
>
> 4.gorny serwis - do
>> serwisowania,
> Tylko i wyłącznie. Jazda na tej pozycji jest zabroniona.
>
>
Ad. 3-4 - niemiecka instrukcja obslugi ktora posiadam (od X2) ma na ten
temat inne zdanie, niz zaprezentowane przez Ciebie :)
--
venioo
GG:198909
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2086
Następne wpisy z tego wątku
- 15.02.11 23:04 Michał \"HoMMeR\" Paszek
- 15.02.11 23:08 Michał \"HoMMeR\" Paszek
- 15.02.11 23:16 Adam Krawczyk
- 15.02.11 23:25 Tomasz Pyra
- 15.02.11 23:30 Jacek
- 15.02.11 23:51 Waldek Godel
- 16.02.11 00:19 Cavallino
- 16.02.11 00:21 Cavallino
- 16.02.11 00:27 Cavallino
- 16.02.11 00:28 Cavallino
- 16.02.11 00:40 Tomasz Pyra
- 16.02.11 00:47 Cavallino
- 16.02.11 00:51 Tomasz Pyra
- 16.02.11 01:14 Tomasz Pyra
- 16.02.11 03:44 Michał
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=