  • Data: 2012-12-28 14:45:14
    Temat: Re: Żarówki , k..wica już człeka bierze
    Od: "MaW" <n...@a...bbb> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sylwester Łazar" <i...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:op.wpzzzrmexkmktq@fujitsu-siemens...
    > O rany!!
    > Halllooo! Mamy rok 2012.
    > Żarówka ma już 133 lata!!!

    Halllooo! a np. silnik spalinowy/diesla to konstrukcje z którego wieku???
    idę o zakład, że silniki - pomimo znacznych udoskonaleń produkują znacznie
    więcej CO2. Ale to żarówek Unia się uczepiła. Bo ją na to 2 firmy namówiły -
    zgadnij jakie? A ty kupiłes ten ekologiczny bełkot o XIX technologii.
    BTW wymiana wszystkich żarówek na energooszczędne zmiejszy emisje CO2 o 0,4%
    A to jaką żarówke zastosuję to powinien byc tylko i wyłącznie mój wybór. A
    te elektroniczno/"ekologiczne" cuda ni ch..a nie chca działać ze
    ściemniaczem oświetlenia
    MaW