  • Data: 2012-12-28 23:32:26
    Temat: Re: Żarówki , k..wica już człeka bierze
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > cena?
    Zupełnie akceptowalna.
    To Ty masz sprawdzić, nie ja.
    Coś około 30-40 złotych jakiś rok, czy 2 lata temu.
    Allegro/Google.

    > Płacę. Bo mam tak kaprys. Mam jedną energooszczędną bo uznałem że w tym

    Jak akurat nie mogę sobie pozwolić na kaprysy, jeśli chodzi o finanse.
    Jeżeli masz różnicę w płaceniu rachunków 500 vs. 200 zł miesięcznie,
    to w roku masz 3000 zł oszczędności.
    Nie stać mnie na wyrzucanie 3k w błoto dla kaprysu.

    > Ale to jest mój wybór a nie wybór urzędnika z Brukseli

    To już widziałem na jakimś filmie:
    "Kargul podpisał? O nie to ja się nie podpiszę!"

    Osobiście mało mnie interesuje, że laik w temacie żarówek coś postanowi.
    Od tego mam wykształcenie, doświadczenie i rozum, aby móc samodzielnie
    podejmować decyzje, a nie na przekór ludziom.

    > BTW przyszło mi właśnie do głowy, że turbina parowa to wynalazek
    > starożytny. Jednakże jest z powodzeniem używana do wytwarzania energii
    > elektrycznej. To tyle w temacie przestarzałej technologii z XIX wieku...
    > MaW
    I co zainstalowałeś?
    Nie. Zrobili to Ci, którzy Cię łoją co miesiąc za energię.
    Żarówkami jeszcze im pomagasz:-)

    To, ze coś jest stare, nie oznacza złe.

    W kontekście żarówek pokazałem, że 133 lata temu po kilku miesiącach
    badań, można było
    wyprodukować trwalszą żarówkę niż dzisiaj robia to wykwalifikowane firmy,
    z dużym kapitałem,
    technologią i zatrudniającymi ludzi często niegłupszych od nas.
    Nadążasz?
    Wyciągnij sobie wnioski.
    S.