eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof. Vetulani) › Re: Zapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof. Vetulani)
  • Data: 2018-02-21 21:01:07
    Temat: Re: Zapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof. Vetulani)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Jasne - na początek wszyscy inni, ty na końcu.

    Ale ale - skad wniosek ze ja nie jestem pieszym?

    > BTW - sprawdź sobie jak to wygląda - w każdej szkole tego uczą
    > (lewo-prawo-lewo) a i infrastruktura systematycznie się poprawia.
    > Zostaje tylko wyleczyć kierowców z "mania tak jakby pierwszeństwa" i
    > wyprzedzania na pasach. Za to drugie sięjuż wzięli, za pierwsze też
    > tylko kewstia czasu, bo to ostatnie co zostało do zrobienia.

    Jezeli ucza tego w szkole to coś z ta nauka jest nie ten teges...

    Zreszta zamiast uczyc lewo prawo lewo, niech lepiej ucza mysl, mysl,
    mysl...

    > Jeszcze raz - znajdź kogoś kto ma dziecko i zapytaj czego go w
    > szkole uczą. To co ty chcesz zrobić to przenieść prawo silniejszego
    > do prawodawstwa - i to jeszcze pod fałszywą troską o słabszego.

    > No to wyjaśnij co sprawia takie trudności w manewrze hamowania,
    > skoro się na ta trudność powołujesz?

    Zamiast dowcipkowac o flinstonach, skupiłbys sie na tym co napisałem.
    Nie napisałem ze jest trudno, tylko ze pieszy ma łatwiej.
    Porusza sie z mniejsza predkoscia, ma lepsze pole widzenia etc.
    Troska nie jest fałszywa, naprawde uwazam, ze:
    - jezeli zostawimy tak jak jest to kierowcy nadal beda popełniac błedy
    - jezeli damy wiecej praw pieszym to miasta zakorkuja sie jeszcze
    bardziej.
    A ze na to nakłada sie czesc kierowców wariatów... Przyznaje ze kiedy
    przejezdzam zachodnia granice to niby jest tak samo a jednak przykładowo
    włączenie kierunkowskazu sygnalizujacego zmiane pasa powoduje to ze ten z
    tyłu zwalnia i robi miejsce. U nas czesto przyspiesza...

    > Jest sporo do poprawy... i na przykład przejścia w Warszawie
    > oddstają od reszty którą na swiecie widziałem... bardzo na plus.

    Wiesz, nie chodzi o te przejscia ktore sa juz zbudowane poprawnie ale o
    te multum ktore nadal nie jest.
    Przykładowo kwestia oswietlenia przejsc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire