eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof. Vetulani)Re: Zapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof. Vetulani)
  • Data: 2018-02-21 21:01:07
    Temat: Re: Zapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof. Vetulani)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    >>> I prawidłowo. Nikt ci nie zabrania dbanie o własne bezpieczeństwo.
    >>> Problem w tym, jak chcesz dbać o bezpieczeńśtwo pieszych
    >>> wprowadzając azjatyckie zwyczaje.
    >>>
    >> Na poczatek infrastruktura plus edukacja. Równeiz pieszych!
    >> A moze przede wszystkim...?
    >
    > Jasne - na początek wszyscy inni, ty na końcu.
    >
    Ale ale - skad wniosek ze ja nie jestem pieszym?

    > BTW - sprawdź sobie jak to wygląda - w każdej szkole tego uczą
    > (lewo-prawo-lewo) a i infrastruktura systematycznie się poprawia.
    > Zostaje tylko wyleczyć kierowców z "mania tak jakby pierwszeństwa" i
    > wyprzedzania na pasach. Za to drugie sięjuż wzięli, za pierwsze też
    > tylko kewstia czasu, bo to ostatnie co zostało do zrobienia.
    >
    Jezeli ucza tego w szkole to coś z ta nauka jest nie ten teges...

    Zreszta zamiast uczyc lewo prawo lewo, niech lepiej ucza mysl, mysl,
    mysl...

    >> Ja nie twierdze, ze kierowca ma nie dbac.
    >> Ja tylko tweirdze, ze uczenie pieszych ze maja wszedzie
    >> pierwszenstwo przynosi efekt odwrotny.
    >
    > Jeszcze raz - znajdź kogoś kto ma dziecko i zapytaj czego go w
    > szkole uczą. To co ty chcesz zrobić to przenieść prawo silniejszego
    > do prawodawstwa - i to jeszcze pod fałszywą troską o słabszego.
    >
    >> Oczywiscie ze w tym fragmencie pieprzyłem.
    >> Przeciez pisałem ze dostosowuje sie poziomem...
    >
    > No to wyjaśnij co sprawia takie trudności w manewrze hamowania,
    > skoro się na ta trudność powołujesz?
    >
    Zamiast dowcipkowac o flinstonach, skupiłbys sie na tym co napisałem.
    Nie napisałem ze jest trudno, tylko ze pieszy ma łatwiej.
    Porusza sie z mniejsza predkoscia, ma lepsze pole widzenia etc.
    Troska nie jest fałszywa, naprawde uwazam, ze:
    - jezeli zostawimy tak jak jest to kierowcy nadal beda popełniac błedy
    - jezeli damy wiecej praw pieszym to miasta zakorkuja sie jeszcze
    bardziej.
    A ze na to nakłada sie czesc kierowców wariatów... Przyznaje ze kiedy
    przejezdzam zachodnia granice to niby jest tak samo a jednak przykładowo
    włączenie kierunkowskazu sygnalizujacego zmiane pasa powoduje to ze ten z
    tyłu zwalnia i robi miejsce. U nas czesto przyspiesza...

    >>> Normalnie - byłem, widziałem, wyciągnąłem wnioski. Przecież
    >>> rozmawiamy o przejściach, czyli nie o autostradach a miastach.
    >>> Czego się spodziewasz? Teleportów?
    >>>
    >> Serio uwazasz, ze przejscie przejsciu równe i nic tu nie ma do
    >> poprawy...?
    >> OMG...
    >
    > Jest sporo do poprawy... i na przykład przejścia w Warszawie
    > oddstają od reszty którą na swiecie widziałem... bardzo na plus.

    Wiesz, nie chodzi o te przejscia ktore sa juz zbudowane poprawnie ale o
    te multum ktore nadal nie jest.
    Przykładowo kwestia oswietlenia przejsc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: