eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof. Vetulani)Re: Zapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof. Vetulani)
  • Data: 2018-02-22 13:00:49
    Temat: Re: Zapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof. Vetulani)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    >> Pierwszy z brzegu artykuł...
    >> https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,sprawdz
    ili-dlaczego-gin
    >> a- piesi-brw-polsce-i-dlaczego-tak-duzo,219949.html
    >
    > Pierwszt z brzegu oparty o dane sprzed5-9 lat.
    >
    Nie manipuluj. Oparte na danych z 2014 roku. Czyli biorac pod uwage cykl
    raportowania itp - nowki sztuki.
    A jak juz sie lat czepiac to raptem sprzed lat 3-4.

    >> Wychodziłoby z niego ze jednak infrastruktura.
    >
    > No jednoznacznie:
    >
    > "Olszewski: Trudno wskazać jedną przyczynę, to jest cały katalog
    > naszych zaniedbań."
    >
    >> Poczytaj np. o przejsciahc dwujezniowych, o zebrach tam gdzie vmax
    >> = 70 itp.
    >
    > No właśnie - jest. A teraz biegaj do google street i znajdz 10
    > takich w Warszawie. Skoro to zupełnie normalne zjawisko, to nie
    > powinieneś mieć problemu.
    >
    Ja akurat jestem z Poznania i tutaj sa takie miejsca.

    >> Dopiero po jakimś roku zaczęła spadać. Ostatecznie efekt jest
    >> pozytywny.
    >
    > No i? Czyli działa.

    Nawet w tym podpunkcie w dalszej czesci jest wyraznie zaznaczone ze tylko
    w polaczeniu ze zmiana infrastruktury...
    >
    >> ne, ale warunkiem jest solidny
    >> audyt wszystkich przejść dla pieszych w kraju i sprawdzenie na
    >> przykład, czy widoczności są odpowiednie.
    >
    > Rozumiem - jesteś za a nawet przeciw. Oczywiście o przejścia należy
    > dbać swoją drogą.
    >
    nie, pokazuje tylko ze trzeba patrzec na problem wielowymiarowo.
    A nie - winni kierowcy - koniec.

    >> No i to ciekawe
    >> Z analizy statystyk warszawskich wynika, że 25 proc. wypadków na
    >> przejściach z sygnalizacją jest spowodowana wejściem przez pieszego
    >> na czerwonym świetle,
    >
    > A jeszcze jedną ciekawostką jest to, że 2/3 wypadków z udziałem
    > pieszych jest spowodowanych przez kierowców. Zapewne w wiekszości
    > tych, co są przekonani, że mają "tak jakby pierwszeństwo, bo
    > pieszemu niewolno"
    >
    No i czego to dowodzi?
    Czy ja gdzies twiwerdze ze kierowcy sa nieomylni?
    Przeciez cały czas o tym własnie pisze.
    Sa omylni i beda nadal!

    > Nawet w tym wątku pojawiają się co i raz głosy, że pieszemu nie
    > owlno było i nie ma jak kierowcy zarzucić złamania przepisu. Więc
    > polecam sprawdzić czy rzeczywiście nie został uznanym winnym.
    >
    > BTW - podobne ststystyki wyglądają dla wszystkich uczestników ruchu.
    > Piesi - kierowcy, roerzyści, kierowcy, ba... motocykliści -
    > kierowcy. Zawsze częściej są winni certyfikowani kierowcy, doskonale
    > znający PoRD i dzięki temu wiedzący czego innym niewolno. Dalej
    > będziesz twierdził, że winna infrastruktura, pogoda, przepisy,
    > wszystko tylko nie kierowcy?
    >
    Wiec albo zakładasz zła wole i celowe działanie albo potwierdzasz tylko
    to o czym pisze od poczatku kierowca ma najtrudniej, najłatwiej mu sie
    pomylic, popełnic błąd wiec i najczesciej to on własnie to robi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,
    to znaczy, że coś przeoczyłeś." Ed Murphy

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: