eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof. Vetulani) › Re: Zapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof. Vetulani)
  • Data: 2018-02-22 05:00:51
    Temat: Re: Zapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof. Vetulani)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > A coś ci nakazuje włażenie pod koła? NIe no to dbaj o siebie. O o
    > dobro innych się tak bardzo nie martw.

    Gratuluje...

    > Bo ja wiem. Przeniesienie nogi na pedał hamulca nie wygląda na
    > specjalnie trudniejsze czy łatwiejsze niż zatrzymanie pieszego.

    Jezeli tylko z tym kojarzysz ruch i podjecie decyzji o hamowaniu to ja
    nie mam wiecej pytań.
    Wydawałoby sie, ze rozumiesz, iż tu nie chodzi o przeniesienie nogi a o
    podjecie decyzji ale cóż...

    > Statystyki wykazują, że się myslisz. Tam gdzie piesi mają realne
    > prawa jest bezpieczniej, tam gdzie są traktowani jak stonka giną na
    > potęgę. Nie trzeba wynajdywać koła.

    > I to jest rzeczywisty argument, a troska o pieszych.

    > NIe wiem gdzie jeździsz, w DC nie ma problemu ze zmianą pasa ani
    > uprzejmością.

    Jezdze ogólnie wszedzie chociaz zdecydowanie czesciej po zachodniej
    czesci Polski.
    Ja tez nie mam problemu ze zmiana pasa, nie o tym pisałem...

    > Przyjedź, zobacz, potem narzekaj. Sukcesywnie doświetla się
    > praktycznie wszystkie przejscia na drogach wyższych niż jakieś
    > drobne gminne. W mojej okolicy Wszystkie na głowniejszych drogach są
    > doświetlone.

    Czy ja twierdze ze sie "sukcesywnie nie doswietla"?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."