eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof. Vetulani) › Re: Zapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof. Vetulani)
  • Data: 2018-02-22 17:53:54
    Temat: Re: Zapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof. Vetulani)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.02.2018 o 13:00, Budzik pisze:

    > Albo nie rozumiesz pojecia statystyki.

    Ty nie rozumiesz pojęcia ststystyki. Starystyka mówi, że tam gdzie piesi
    mają pierwszeństwo jest dwa razy mniej ofiar. To pokazuje, że nie trzeba
    wynajdywać koła i sprawa została przebadana emiprycznie.

    > O tym ze odczuwam zmiane kultury jazdy.

    Prawdę mówiąc ja też dostrzegałem zmianę kultury jazdy jak przyjeżdzałem
    do Poznania:P

    Edukację kierowców. To chyba oczywiste?

    Shrek.