eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof. Vetulani) › Re: Zapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof. Vetulani)
  • Data: 2018-02-21 21:11:31
    Temat: Re: Zapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof. Vetulani)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.02.2018 o 21:01, Budzik pisze:

    > Ale ale - skad wniosek ze ja nie jestem pieszym?

    A coś ci nakazuje włażenie pod koła? NIe no to dbaj o siebie. O o dobro
    innych się tak bardzo nie martw.

    > Zamiast dowcipkowac o flinstonach, skupiłbys sie na tym co napisałem.
    > Nie napisałem ze jest trudno, tylko ze pieszy ma łatwiej.

    Bo ja wiem. Przeniesienie nogi na pedał hamulca nie wygląda na
    specjalnie trudniejsze czy łatwiejsze niż zatrzymanie pieszego.

    > Troska nie jest fałszywa, naprawde uwazam, ze:
    > - jezeli zostawimy tak jak jest to kierowcy nadal beda popełniac błedy

    Statystyki wykazują, że się myslisz. Tam gdzie piesi mają realne prawa
    jest bezpieczniej, tam gdzie są traktowani jak stonka giną na potęgę.
    Nie trzeba wynajdywać koła.

    > - jezeli damy wiecej praw pieszym to miasta zakorkuja sie jeszcze
    > bardziej.

    I to jest rzeczywisty argument, a troska o pieszych.

    > A ze na to nakłada sie czesc kierowców wariatów... Przyznaje ze kiedy
    > przejezdzam zachodnia granice to niby jest tak samo a jednak przykładowo
    > włączenie kierunkowskazu sygnalizujacego zmiane pasa powoduje to ze ten z
    > tyłu zwalnia i robi miejsce. U nas czesto przyspiesza...

    NIe wiem gdzie jeździsz, w DC nie ma problemu ze zmianą pasa ani
    uprzejmością.

    > Wiesz, nie chodzi o te przejscia ktore sa juz zbudowane poprawnie ale o
    > te multum ktore nadal nie jest.
    > Przykładowo kwestia oswietlenia przejsc.

    Przyjedź, zobacz, potem narzekaj. Sukcesywnie doświetla się praktycznie
    wszystkie przejscia na drogach wyższych niż jakieś drobne gminne. W
    mojej okolicy Wszystkie na głowniejszych drogach są doświetlone.

    Shrek

    Shrek