-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof.
Vetulani)
Date: Wed, 21 Feb 2018 20:01:07 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 69
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
References: <p66ajo$anm$1@node2.news.atman.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<p66i80$i1l$1@node2.news.atman.pl>
<5a86df47$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
<p66tva$t7b$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<p69act$2n3$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<p69n7a$epm$3@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<p6b6bf$th0$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<p6bn3j$avv$2@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<p6cjp1$aog$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<p6ds5b$fr0$2@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<p6hbru$e59$3@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<p6i10t$869$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<p6jku6$c05$4@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 79.173.61.38
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1519243267 1994 79.173.61.38 (21 Feb 2018 20:01:07
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 21 Feb 2018 20:01:07 +0000 (UTC)
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2625355
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Shrek ...@w...pl ...
>>> I prawidłowo. Nikt ci nie zabrania dbanie o własne bezpieczeństwo.
>>> Problem w tym, jak chcesz dbać o bezpieczeńśtwo pieszych
>>> wprowadzając azjatyckie zwyczaje.
>>>
>> Na poczatek infrastruktura plus edukacja. Równeiz pieszych!
>> A moze przede wszystkim...?
>
> Jasne - na początek wszyscy inni, ty na końcu.
>
Ale ale - skad wniosek ze ja nie jestem pieszym?
> BTW - sprawdź sobie jak to wygląda - w każdej szkole tego uczą
> (lewo-prawo-lewo) a i infrastruktura systematycznie się poprawia.
> Zostaje tylko wyleczyć kierowców z "mania tak jakby pierwszeństwa" i
> wyprzedzania na pasach. Za to drugie sięjuż wzięli, za pierwsze też
> tylko kewstia czasu, bo to ostatnie co zostało do zrobienia.
>
Jezeli ucza tego w szkole to coś z ta nauka jest nie ten teges...
Zreszta zamiast uczyc lewo prawo lewo, niech lepiej ucza mysl, mysl,
mysl...
>> Ja nie twierdze, ze kierowca ma nie dbac.
>> Ja tylko tweirdze, ze uczenie pieszych ze maja wszedzie
>> pierwszenstwo przynosi efekt odwrotny.
>
> Jeszcze raz - znajdź kogoś kto ma dziecko i zapytaj czego go w
> szkole uczą. To co ty chcesz zrobić to przenieść prawo silniejszego
> do prawodawstwa - i to jeszcze pod fałszywą troską o słabszego.
>
>> Oczywiscie ze w tym fragmencie pieprzyłem.
>> Przeciez pisałem ze dostosowuje sie poziomem...
>
> No to wyjaśnij co sprawia takie trudności w manewrze hamowania,
> skoro się na ta trudność powołujesz?
>
Zamiast dowcipkowac o flinstonach, skupiłbys sie na tym co napisałem.
Nie napisałem ze jest trudno, tylko ze pieszy ma łatwiej.
Porusza sie z mniejsza predkoscia, ma lepsze pole widzenia etc.
Troska nie jest fałszywa, naprawde uwazam, ze:
- jezeli zostawimy tak jak jest to kierowcy nadal beda popełniac błedy
- jezeli damy wiecej praw pieszym to miasta zakorkuja sie jeszcze
bardziej.
A ze na to nakłada sie czesc kierowców wariatów... Przyznaje ze kiedy
przejezdzam zachodnia granice to niby jest tak samo a jednak przykładowo
włączenie kierunkowskazu sygnalizujacego zmiane pasa powoduje to ze ten z
tyłu zwalnia i robi miejsce. U nas czesto przyspiesza...
>>> Normalnie - byłem, widziałem, wyciągnąłem wnioski. Przecież
>>> rozmawiamy o przejściach, czyli nie o autostradach a miastach.
>>> Czego się spodziewasz? Teleportów?
>>>
>> Serio uwazasz, ze przejscie przejsciu równe i nic tu nie ma do
>> poprawy...?
>> OMG...
>
> Jest sporo do poprawy... i na przykład przejścia w Warszawie
> oddstają od reszty którą na swiecie widziałem... bardzo na plus.
Wiesz, nie chodzi o te przejscia ktore sa juz zbudowane poprawnie ale o
te multum ktore nadal nie jest.
Przykładowo kwestia oswietlenia przejsc.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire
Następne wpisy z tego wątku
- 21.02.18 21:11 Shrek
- 21.02.18 21:12 Shrek
- 22.02.18 05:00 Budzik
- 22.02.18 05:00 Budzik
- 22.02.18 08:18 Shrek
- 22.02.18 08:23 Shrek
- 22.02.18 13:00 Budzik
- 22.02.18 13:00 Budzik
- 22.02.18 16:59 Zenek Kapelinder
- 22.02.18 17:48 Shrek
- 22.02.18 17:53 Shrek
- 22.02.18 17:54 Shrek
- 27.02.18 09:09 J.F.
- 27.02.18 09:11 J.F.
- 27.02.18 11:42 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Dławik CM
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO