    From: t-1 <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zagwozdka z pierwszeństwem
    Date: Sat, 30 Sep 2017 13:37:39 +0200

    W dniu 2017-09-30 o 10:21, spider pisze:

    > Ale o czym tu dyskutować? Zmieniasz pas ustępujesz pierwszeństwa
    > pojazdom znajdującym się na nim.
    > A znak zapewne ustawiony po to, że jak linie poziome zasypie śnieg to
    > trzeba uważać na tych z głównej drogi bo w sumie nie wiadomo gdzie te
    > pasy i ile ich jest.

    Ja zrozumiałem, że 3 pas pojawia się jako wjazd z drogi
    podporządkowanej. I na tym wjeździe jest ustąp pierwszeństwa.
    Więc ustąp to ustąp. O jakich zmianach pasów dyskutować.
    Jadący droga główna, jak znaki wskazują mają bezwzględne pierwszeństwo a
    jadący trzecim pasem ma im ustąpić miejsca na drodze.
    Jak sobie pojadą to ma wolna drogę.
    Może kombinować, że skoro jadą swoimi pasami to jemu się uda
    bezkolizyjnie pojechać trzecim. Ale to jest tylko chciejstwo, bo jadący
    drogą główną może też chcieć pojechać trzecim pasem.
    Np. autobus ma tam przystanek.