  • Data: 2017-09-30 20:07:40
    Temat: Re: Zagwozdka z pierwszeństwem
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla mnie jasne. Za poziomymi "ustąp" jest przerywana. I gdyby chcieć
    > zmienić pas na ten z lewej to masz właśnie te poziome "ustąp" tuż przed
    > taką możliwością zmiany pasa.

    A gdyby nie było znaku ustąp to niby miałbyś pierwszeństow przy zmianie
    pasa? Oznakowanie do dupy po prostu - nie ma komu ustąpić pierwszeństwa.
    Zgłosiłem - poprawili. Zamista usunąć ten debilny trójkąt... zmienili
    jednostronnie ciągłą na przerywaną, żeby było jednak komu niby ustąpić.
    Choć nie ma to żadengo sensu, bo nie ma sensu tak tamtędy jechać.

    Shrek