  • Data: 2017-10-01 07:24:10
    Temat: Re: Zagwozdka z pierwszeństwem
    Od: Stanisław Polak <p...@i...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.09.2017 o 23:01, Irek.N. pisze:

    > Pytanie brzmi, jeżeli jadę trzecim pasem i nie zamierzam go zmieniać,
    > czy ktoś jadący jezdnią dwupasmową i chcący zjechać na mój pas ma
    > pierwszeństwo i powinienem mu ustąpić?
    >
    > Irek.N.

    Było to wyjaśnione w 624 odcinku programu "Jedź bezpiecznie"
    https://youtu.be/HyAHD9rXuUg
    oraz na stronie
    http://nadzor-ruchu.waw.pl/wyjazd-z-lacznicy-podporz
    adkowanej-i-zmiana-pasa-ruchu/

    Zmieniający pas ruchu ustępuje pierwszeństwa, znak A7 dotyczy tylko
    najbliższego skrzyżowania.

    Stanisław Polak