  • Data: 2017-09-30 15:21:18
    Temat: Re: Zagwozdka z pierwszeństwem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 30 Sep 2017 14:44:56 +0200, Irek.N. napisał(a):

    > Dokładnie tak.

    Ale tego nie napisales.

    > No właśnie, tak sugerują znaki, ale... jedziesz drogą podporządkowaną,
    > nie zmieniasz pasa, a wypadało by ustąpić. To takie nieintuicyjne, w
    > końcu to nie jest "skrzyżowanie" jak się powszechnie wydaje.

    Jest - "kazde polaczenie ...". tylko skad i dokad ... wychodzi na to,
    ze jak jedziemy tym prawym pasem przy linii ciaglej, a srodkowym
    jedzie ktos i miga w prawo, to trzeba mu pozwolic zjechac na nasz pas
    jak sie ciagla skonczy (bo "Ustap"). A kawalek dalej juz nie trzeba,
    bo jezdnie sie polaczyly i to on zmienia pas :-)

    > Link do miejsca:
    > https://www.google.pl/maps/place/rondo+Hulanka,+Biel
    sko-Bia%C5%82a/@49.8123693,19.0243177,191m/data=!3m1
    !1e3!4m5!3m4!1s0x4716a1cc30523a35:0x448398e0e55dc160
    !8m2!3d49.8157991!4d19.022594

    > Generała Andersa to dwa pasy (interesują nas te w dół) z pierwszeństwem.
    > Z osiedla domków można właśnie tym podporządkowanym pasem wjechać na
    > Andersa, ale można też z Andersa zjechać w osiedle zjazdem kawałek
    > dalej, więc trasy samochodów się przecinają czasami, na tym odcinku.

    popatrz ze:
    -znak Ustap stoi kawalek przed koncem linii ciaglej,
    -wczesniej jeszcze ostrzezenie, ze za 50m zmiana pierwszenstwa,

    -na pasie strzalka "prawo lub lewo" - jesli to nie jest jakas zaszlosc
    historyczna, to sugeruja, ze tu sie skreca :-)
    Ale to chyba zaszlosc :-)

    J.