    From: Jan45 <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zadupizm a nowoczesne samochody.
    Date: Wed, 04 Jul 2012 16:51:20 +0200
    <jrvh5j$o3a$1@news.task.gda.pl> <js1brh$6gt$1@inews.gazeta.pl>
    <js1ple$j8k$1@news.task.gda.pl> <7827446848$20120622150430@squadack.com>
    <js1qmb$lte$1@news.task.gda.pl> <1460718084$20120622164318@squadack.com>
    <js2687$is3$1@news.task.gda.pl> <8836435492$20120622190538@squadack.com>
    <4fe5a030$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    <js6kl4$h16$1@news.task.gda.pl>
    <4ff1a0e7$0$1297$65785112@news.neostrada.pl>
    <jsuto3$sk4$1@news.task.gda.pl>
    <4ff35635$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
    <jt0sr2$r8s$1@news.task.gda.pl> <jt11b8$78c$1@mx1.internetia.pl>
    <jt1dsr$3sd$1@news.task.gda.pl> <6342543616$20120704153648@squadack.com>

    > (...)
    > Ustal bardziej realne parametry - w warunkach rzeczywistych przy ponad
    > 1000 samochodów na godzinę na jednym pasie ruch staje.

    Czyli mam rację, że kolumna nie może jechać
    tak szybko, jakby chciał jakiś miszcz.
    Z tego wynika prawda kolejna: Miszcze
    zawsze będą cierpieć, kiedy trafią na
    kolumnę. I będą wymyślać powody, żeby
    znaleźć winnego ich zwolnionej jazdy.
    A potem będą obsobaczać tego jednego czy
    drugiego upatrzonego na kozła ofiarnego.
    To, że kolumna nie da rady jechać szybciej,
    jest poza ich możliwościami akceptacji.
    Uważają oni, że przy dobrych chęciach
    niemiszczów miszcze mogliby pojechać szybciej.
    Wystarczyłoby, żeby niemiszcze jeszcze
    bardziej zwolnili i porobili im miejsca
    do szybkiej jazdy. Utopia całkowita.

    Podejrzewam, że cierpienie miszczów, ale
    tych zasiadających u władzy, może być
    pożyteczne dla nas, czyli dla ogółu. A to
    dlatego, że sfrustrowany polityk zacznie
    lobbować na rzecz autostrad lub na rzecz
    poprawy innych dróg. Może się zdarzyć co
    prawda, że dla opróżnienia dróg wprowadzą
    oni duże opłaty. Ale tym się narażą skąpcom,
    których nie brakuje wśród ludzi zamożnych.

    Jan