  • Data: 2024-07-25 21:01:12
    Temat: Re: Wyrzucam stare katalogi
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024-07-23 o 16:28, Arnold Ziffel pisze:

    > Mój katalog z PDFami o elektronice ma obecnie 2031 pozycji (17 GB).

    Jesteś lepszy.
    Ja mam katalog 'Elementy' i ma prawie 11G.
    Ale to są tylko pdfy jednoznacznie związane z konkretnymi elementami.
    Informacje bardziej ogóle lądują gdzie indziej.

    > Zgadnij ile razy przez ostatnie lata do niego zajrzałem...

    Szybciej mi otworzyć Mousera, wpisać symbol i otworzyć pdf-a.

    Ale ostatnio zrobiłem sobie kartotekę z pdf-ami używanych elementów i
    podpinam je pod symbole w KiCadzie.
    Kliknięcie 'D' na danym elemencie na schemacie otwiera jego Datasheet.
    Tylko, że to trzeba zrobić raczej dla wszystkich, bo jak jest częściowo
    (tak teraz mam) to 'D' staje się testem: jest/nie ma, a potem dla
    większości i tak trzeba poszukać jak coś się chce sprawdzić.
    P.G.