  • Data: 2024-07-23 16:28:17
    Temat: Re: Wyrzucam stare katalogi
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:

    > Z 10 lat temu wyrzuciłem ponad 1m katalogów TI.
    > Zostawiłem wtedy sobie tylko kilka cieniutkich książeczek 'Application
    > Report' i grubą z porównaniem wszystkich rodzin układów cyfrowych.
    >
    > Ale przez te 10 lat nigdy do nich nie zajrzałem.

    Mój katalog z PDFami o elektronice ma obecnie 2031 pozycji (17 GB).
    Zgadnij ile razy przez ostatnie lata do niego zajrzałem...

    Obiecuję sobie, że kiedyś zajrzę, poczytam. Tylko to "kiedyś" nigdy nie
    nadchodzi i pewnie już nie nadejdzie.

    > Mam jeszcze jakieś 2m różnych katalogów i pora by była zebrać się i
    > odciążyć półki.

    Mam cały regał, cztery wypełnione po brzegi półki, archiwalnej EP i EdW.
    Nie chcę się pozbywać, ale zaglądać też pewnie już nie będę. A miejsca nie
    przybywa...

    > Jeszcze 10 lat temu drukowałem sobie karty katalogowe stosowanych przeze
    > mnie elementów. Ale i od tego jakoś się odzwyczaiłem.
    > Po co mi nieaktualna karta katalogowa gdy w sieci jest aktualna.

    Ja mam przy biurku warsztatowym mały komputer z monitorem właśnie do
    takich rzeczy. Wyświetlanie schematów, datasheetów, PCB. Tylko szyja boli,
    bo monitor jest za wysoko (a musi być tak wysoko, bo inaczej zasłaniałyby
    go inne rzeczy, które tam stoją, choć być może wcale nie muszą, ale czasem
    się przydają).

    --
    Gość w restauracji wyławia z gulaszu jakiś stary kolczyk:
    - Kelner! Niech pan zobaczy, co za śmieci pakujecie do żarcia!