    From: anacron <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wymiana oleju przy niewielkim przebiegu - jak często.
    Date: Thu, 14 Jun 2012 20:33:21 +0200

    W dniu 2012-06-14 10:01, Artur Maśląg pisze:

    > LOL - nie wiem z jakiej ulotki wziąłeś te dane i na temat czego.
    > Daj jakiś link, popatrzymy.

    Nie link, bo kiedy reklamy pierwszych syntetyków wchodziły do telewizji
    to ja internetu nie miałem, ale pamiętam, że wtedy właśnie reklamowali
    je, że wymiana nawet co 100 000 km.

    > No tak, kolejna teoria spiskowa. Zresztą nie dyskutujemy tutaj o
    > interesach ASO, tylko o olejach.

    Wyjaśnij mi, jakim cudem kilka moich aut które miały zmieniany olej
    według testera dożyło spokojnie bez usterki silnika przebiegów ponad 400
    tys. km. Ja wiem, urodziłem się w kapeluszu, sprzedają mi inne auta i
    inne oleje. To brzmi jak teoria spiskowa.

    ps. jedno z tych aut widuje nadal, bo sprzedałem w rodzinie, dziś ma
    ponad 550 tys. km i nadal nic mu nie dolega.