  • Data: 2012-06-14 20:29:19
    Temat: Re: Wymiana oleju przy niewielkim przebiegu - jak często.
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-14 09:56, Maciek pisze:
    > Zapomniałeś chyba jeszcze o zastosowanym filtrze oleju.

    Nie zapomniałem, według mechaników, gdy już nie będzie potrafił
    filtrować stan oleju dość szybko się pogorszy i tester oleju pokaże, że
    należy zmienić i olej i filtr przy okazji. Ja mechanikiem nie jestem,
    ale serwisując tam gdzie serwisuję nie jedno auto dokręciłem bez żadnych
    problemów do przebiegów ponad 400 tys. km więc raczej wiedzą co mówią.