  • Data: 2018-01-01 17:50:31
    Temat: Re: Wladek
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, January 1, 2018 at 10:15:50 AM UTC-6, jacek wrote:
> [...]
    (trzecia nozka). Na przeslanym przez Ciebie linku takiego schematu nie znalazlem.

    > https://obrazki.elektroda.pl/1840629200_1514823215.p
    ng
    > Tylko nie znam parametrów więc wartości elementów z rękawa...
    >

    > --
    > pzdr, j.r.

    Tez mi to nie pasuje :(. LED to nie laser , D1 to sama fotodioda, wej+ polaczone
    s GRD. Nie widze napiecia odniesienia. Moj laser ma trzy nozki "-" "+"
    i wyjscie fotodiody. Minus jest wspolny. Chyba sam cos wymysle.

    Pozdr. Wladek.