  • 1. Data: 2024-08-04 00:05:29
    Temat: po co komu diody w bezpieczniku?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Standard Blade Fuse Diode

    https://www.ebay.co.uk/itm/113836395552

    --
    Piter

    # kradno ale sie dzielo

  • 2. Data: 2024-08-04 09:43:38
    Temat: Re: po co komu diody w bezpieczniku?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 04.08.2024 o 00:05, PiteR pisze:
    > Standard Blade Fuse Diode
    >
    > https://www.ebay.co.uk/itm/113836395552

    Po to żebyś ładowarki DC odwrotnie do auta nie podłączył. ;)

    Robert

  • 3. Data: 2024-08-04 11:05:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v8nbf9$5ba$1@news.chmurka.net>
    user Robert Wańkowski pisze tak:

    > Po to żebyś ładowarki DC odwrotnie do auta nie podłączył. ;)

    sieciowej ładowarki 5v usb do auta?
    czy szybkiej 20v?

    --
    Piter

    # kradno ale sie dzielo

  • 4. Data: 2024-08-04 13:46:22
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 04.08.2024 o 11:05, PiteR pisze:
    > in <news:v8nbf9$5ba$1@news.chmurka.net>

    > sieciowej ładowarki 5v usb do auta?
    > czy szybkiej 20v?

    Chciałem napisać, że w Kingsajzie mieli auto na 4,5 V, ale tam na to
    napięcie był łańcuch elektryczny.

    A tak po prawdzie, to na tej diodzie jakiejś "logiki" nie zbudowali?

    Robert

  • 5. Data: 2024-08-04 21:03:24
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 4.08.2024 13:46, Robert Wańkowski wrote:

    > A tak po prawdzie, to na tej diodzie jakiejś "logiki" nie zbudowali?

    Takie coś Google podpowiada jako "bezpiecznik z diodą do klimatyzacji".

    --
    Mirek

  • 6. Data: 2024-08-05 01:29:38
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > Standard Blade Fuse Diode
    >
    > https://www.ebay.co.uk/itm/113836395552

    A może to nie jest bezpiecznik z diodą tylko dioda w obudowie
    bezpiecznika?

    Zdaje się, że jak masz sprzęgło elektromagnetyczne do kompresora klimy, to
    jest tam dioda, żeby zabezpieczyć przed przepięciami, i może po prostu to
    jest ta dioda.

    Ale nie wiem na pewno, u siebie mam swash plate i nie mam diody :)

    --
    W środku nocy zdenerwowany mężczyzna dobija się do drzwi portierni
    szpitala psychiatrycznego:

  • 7. Data: 2024-08-05 01:34:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 4 Aug 2024 23:29:38 -0000 (UTC), Arnold Ziffel wrote:

    > A może to nie jest bezpiecznik z diodą tylko dioda w obudowie
    > bezpiecznika?

    Albo dioda z bezpiecznikiem.
    Tylko po co to?

    > Zdaje się, że jak masz sprzęgło elektromagnetyczne do kompresora klimy, to
    > jest tam dioda, żeby zabezpieczyć przed przepięciami, i może po prostu to
    > jest ta dioda.

    Normalnie to się ją trochę inaczej podłącza.

    J.

  • 8. Data: 2024-08-05 01:49:30
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 04.08.2024 o 00:05, PiteR pisze:
    > Standard Blade Fuse Diode
    >
    > https://www.ebay.co.uk/itm/113836395552

    Gdzie tak jest? Znaczy gdzie się to stosuje?
    --
    Pixel(R)??

  • 9. Data: 2024-08-10 11:33:44
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Albo dioda z bezpiecznikiem.
    > Tylko po co to?

    Nie wydaje mi się, żeby tam był bezpiecznik. Sama dioda.

    > Normalnie to się ją trochę inaczej podłącza.

    Dlaczego inaczej? Przecież dokładnie tak. Jest cewka i jest dioda
    równolegle do tej cewki.

    --
    -Dlaczego Ziemia kręci się wokół Słońca?
    -Bo nie może znaleźć miejsca na zaparkowanie.

  • 10. Data: 2024-08-10 16:11:28
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Nie wydaje mi się, żeby tam był bezpiecznik. Sama dioda.

    No trochę logiczne. Częściej dioda dostaje zwarcia niż przerwy i co
    wtedy? :D

    --
    Pixel(R)??