  • 1. Data: 2024-07-26 01:52:05
    Temat: złącze wkręcane do kabla koncentrycznego
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Muszę testować czujniki, które mają koncentryczny jednożyłowy kabelek (
    tasker C105 CPR ).

    Jest tego dużo więc odizolowanie każdego żeby mieć na wierzchu ekran i
    żyłę jest upierdliwe.

    Przydałoby się jakieś złącze, które można by np. wkręcić w taki kabelek
    i uzyskać proste i szybkie połączenie. Nie musi to być wytrzymałe bo
    chodzi tylko o szybki test. Ale też nie może odpadać od patrzenia.

    Z drugiej strony nie może to być coś co jest np. zaciskane i wymagałoby
    skomplikowanego montażu i demontażu.

    Coś wam przychodzi do głowy ?

  • 2. Data: 2024-07-26 01:53:58
    Temat: Re: złącze wkręcane do kabla koncentrycznego
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Źle podałem symbol. Chodzi o TASKER C 1050 CPR.
    On ma około 4mm zewnętrznej średnicy, pleciony ekran i jedną żyłę
    plecioną w środku. Coś jak cienki kabelek mikrofonowy.

  • 3. Data: 2024-07-26 09:55:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 26 Jul 2024 01:52:05 +0200, sundayman wrote:
> [...]
    > chodzi tylko o szybki test. Ale też nie może odpadać od patrzenia.
    >
    > Z drugiej strony nie może to być coś co jest np. zaciskane i wymagałoby

    Wampirek od "grubego ethernetu".
    Ale to na 1/2 cala i dawno nie robią :-)

    A jaki gruby ten kabelek? Bo "stripper" od RG58 odsłaniał szybko :-)

    J.

  • 4. Data: 2024-07-26 17:18:25
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > A jaki gruby ten kabelek? Bo "stripper" od RG58 odsłaniał szybko :-)

    3.8mm zewnętrznej średnicy. Żyła w środku 0.5mm2