  • Data: 2014-08-26 22:33:35
    Temat: Re: Widać że Pan nie z Radomia ...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 26 Aug 2014 18:37:50 +0200, Shrek napisał(a):

    > to pewnie też nie wystarczy czek. Trzeba załączyć dokumenty;)

    Ale do dokumentow zalaczasz czek i zaplacone.
    A przelew jak chcesz zalaczyc ? :-)

    > Przelewów u was nie akceptują, ze czeki wam potrzebne,

    Przelewow tam dlugo nie znali ... bo czeki i poczta dobrze dzialaly
    :-)

    Ale przyszedl internet, mogli sie dowiedziec jak to sie robi w Europie
    :-)

    > czy przelew idzie dłużej niż czek pocztą?

    Poczte tam maja znakomita. Tylko ciekawe czemu maja tez firmu
    kurierskie.
    Czek natomiast ... adresat wysyla do swojego banku, ten do banku
    wystawcy, i dopiero ten bank robi przelew do banku odbiorcy.
    Ale poczta dziala dobrze :-)
    Nie wiem jak w USA, ale w GB to jeszcze wystawca mogl zaprotestowac i
    czek zablokowac. I tak smiesznie bylo, ze pieniadze na koncie miales,
    czek mogles wystawic, ale gotowki wyplacic nie, bo pieniadze z czeku
    pochodzily i czekaly na zatwierdzenie/uprawomocnienie.
    Widac Bagsika tam nie mieli :-)

    J.