  • Data: 2015-11-06 17:23:14
    Temat: Re: Walduś, potrzeba nam pomysła !
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 6 listopada 2015 16:40:16 UTC+1 użytkownik sundayman napisał:
> [...]
    nie wiedzą jakie są okolicznosci takiego pomiaru.

    > Wielką tajemnicą nie jest - chodzi o kalibrację stołu drukarki 3D.

    > Naklejanie odpada, ponieważ często są wymieniane szyby, i byłoby to
    > niewygodne. Poza tym na szybie czasem jest jakieś tworzywo itp.
    >
    > Zresztą - ten pomiar jest mało powtarzalny imo.

    aura tajemnicy przy czyimś projekcie.

    > To już mam nadzieję się uspokoiłeś :)

    A jakbyś mógł ujawnić co wymaga takiej dokładności to już wogóle bym sie nie drapał
    po głowie :)
    W sensie jakie produkty z tej drukarki wychodzą że tak dokłądnie trzeba dłubać.

    No i na koniec:
    Załozyłem że potrzeba ci tylko jednej osi w takiej dokładności.
    Jesli trzeba trzy to pomysł z swieceniem pod kątem troche słabo wyjdzie.
    Ale ten z zderzakami jak najbardziej powinien sie nadac, byle precyzyjnie zrobic
    metode stykania/wykrywania dotyku.